Tankkasin just 9 ateriaa tämän vuorokauden aikana

Tänään on ollut tämän dieetin ensimäinen tankkauspäivä. Yhdeksän ateriaa 2h välein pitkin päivää. Huh mikä urakka -mä ajattelin, mutta eihän se ollut homma eikä mikään! Toiveitani kuultiin ja sain mieleistä syötävää. Sain mm. isoja puuro annoksia, paljon riisiä ja pikkasen kanaa, ananasta, banaania, mansikoita, munia ja omenapilttiä jne. Olihan tässä jo aikakin tankata, maha kun alkaa kuroutumaan jo sisään päin, heh.

PhotoGrid_1463855796994
aamulla.

Tankkaus näyttää toimivan. Näyttää siltä että hiilarit menee just sinne minne pitääkin, eli lihaksiin. Ja MAHAAN! :) Huomenna sen näkee, ku meen salille. Olen herännyt tänään kuudelta aamulenkille, jonka jälkeen oonkin sit vaan syönyt. Mulla oli sovittu treffit ystävän kanssa, joten pussit ja purnukat kulki näppärästi mukana käsilaukussa.

Nyt pitäis syödä vielä illan vika riisi ateria ennen nukkumaan menoa. Cant wait! ;)

20160521_073743

20160521_132323

20160521_173252

20160521_132804

sara

5 vastausta artikkeliin “Tankkasin just 9 ateriaa tämän vuorokauden aikana”

  1. Moikka! Paljonko hiilareita g per painokilo suosittelisit naiselle joka liikkuu 3viikossa salilla 4-5 Krt viikossa lenkkeilee. Ja lasketaanko se nykyisen painon vai ihannepainon mukaan? Olisin kiitollinen vastauksesta :)

    • Heippa. Hiilarien määrä tulisi laskea tämänhetkisen painon mukaan ja riippuen toki tavoitteista ja siitä kuinka kuluttavaa urheilu on. Mitä raskaampaa, sitä enemmän hiilaria. Voisin tämän sinun antaman tiedon pohjalta kuvitella että sinun kohdallasi toimisi 5g päivässä /per painokilo.

    • Moikka. Eilisessä annoksessa oli Nalle kaurahiutaleita, ne oli citymarketissa tarjouksessa :) Mutta tuo pehmeys tulee siitä, kun sekoitan puuron joukkoon heraa (30g jauhetta plus vähän vettä shakeriin ja sekaisin) tai valkuaisia, sekoitan ja laitan takas mikroon.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta