Osallistu SA-LI training kilpailuun

Mietiskelin tässä vähän ensvuotta, ja tajusin että nyt on aika taas tilata VAATTEITA! Mä suunnittelin tänä aamuna pienen pienen listan, että mitä tarvitaan, halutaan ja tilataan. Kyseessä on siis uudet SA-LI training vaatteet. Tulee lippiksiä (snapbackejä) ja erilaisia huppareita, t-paitoja ja hihattommia, näitä kaikkia niin miehille kuin naisille, ihania eri värejä ja malleja! En malta odottaa!!! Vuoden alusta on sitten taas uutta treeni vermettä saatavilla, joten stay tuned!

PS. Jos haluat omat paidan, kannattaa osallistua kilpailuun, jolloin saatat voittaa vapaavalinnaisen SA-LI training treenitopin tai t-paidan! Osallistuminen on helppoa. Käy jakamassa instagrammissa treeni- tai ruokakuva ja käytä siinä hästägiä #taikinastatimantiksi

Kuvassa voi olla joku uusi ja hyvä ruoka/resepti. Tai joku hyvä treenivinkki. Tai vaikka kaunis lenkkeilymaisema. Onnetar valitsee kaikkien kuvien joukosta parhaimman ja tämän kuvan ottaja voittaa palkinnon. Kilpailuaikaa on sunnuntaihin 10.1.2016 klo 23 asti. Voit osallistua niin monella kuvalla kun tahdot. Paras ja mielenkiintoisin kuva palkitaan! Vain mielikuvitus voi siis olla rajana ;)

Näyttökuva 2015-5-28 kello 7.07.44

Näyttökuva 2015-4-12 kello 16.35.08

salitrainingsivupalkki

Työ

Uusi alku vuoteen 2016, alkaa NYT! #taikinastatimantiksi

 

Pian on vuosi 2015 taputteltu. Uusi vuosi tulee ja tehdään tiukat suunnitelman ja lupaukset seuraavalle vuodelle. Tulee tipaton ja timmikuu.. Mä en kuitenkaan jaksa odottaa ens vuoteen asti, vaan aloitan jo tänään! Nyt saa tämä ähky, turvotus ja kukkiva naama riittää! Vatsa on ku pullataikinaa ja naama kun Dennisin pizza. En jaksa enää ja siksi päätänkin, että ryhdistäydyn! Siistin ruokavalioni, enkä jatka jouluherkkujen yltiömäistä puputtamista enää. Treenaan kovaa ja nukun paljon ja hyvin! Seuraavat 5 viikkoa, 35 päivää. Ainankin! ;) Tässä ajassa elimistö ehtii puhdistua, iho kirkastua, vatsa saadaan toimimaan ja näin on varmasti mukavampi ja kevyempi jatkaa vuotta 2016. Joten tällänen kevyt startti ensivuoteen, mutta se aloitetaan nyt!

 

Tässä muutamia perus juttuja joilla saadaan homma käyntiin ja taikinamaha on pian historiaa:

-syö pieniä annoksia

-syö 3h välein, n 5-6 kertaa päivässä

-syö jokaisella aterialla noin kämmenellinen proteiinia

-pyri syömään joka aterialla marjoja, vihanneksia tai hedelmä

-muista hyvät rasvat; öljyt, pähkinät, avokado..

-juo paljon vettä pitkin päivää

-tarkkaile suolan käyttöä

-vältä valkoisia jauhoja ja suosi laadukkaita hiilareita mm. peruna, riisi, banaani, ananas..

-päästä irti sokerista

-juo vihreää teetä, se tehostaa aineenvaihduntaa

-nauti ruoka-ajasta ja pureskele ruokasi hyvin

-käy ajoissa nukkumaan

-ota itsellesi aloituskuvat ja aloituspaino

 

Kuka on messissä?

Instagrammiin voidaan jakaa yhdessä mm. hyviä treenivinkkejä, reseptejä, hyvänolon päivityksiä tai mitä vaan ja käyttää hästägiä #taikinastatimantiksi

Tsemppiä! <3

PhotoGrid_1451231648565