Seuraava tavoite asetettu; LIHAISAT PAKARAT!

 

Tänään aurinko hellitteli
Tänään aurinko hellitteli

Joo eli niinku otisikko jo kertookin, niin kaikki on täällä suunnalla hyvin! Mieli virkee ja olo hyvä. Ainoo mikä tylsistyttää, on mun peppu (hoh-hoijaa, sanos muuta) Jooh… Mullahana on aina ollu suht iso takapuoli. Ja iso siks, kun se on ollut rasvainen. Nooh tossa kun oli tollanen 6kk pituinen dieetti, niin sen jälkeen tuntui että peppu oli ihan mukava, miellytti jopa oikeasti jopa omaa silmää. Eli toisin sanoen: kisakunnossa tykkäsin mun pyllystä :) Nyt kun kisakunnosta on jäljellä vaan muisto, niin sen huomaa parhaiten tuosta alakerrasta. Sitähän sanotaan, että rasva lähtee viimisenä sieltä, mihin se tulee ensimmäisenä.. joo ja huomasin sen. Vikana se dieetillä lähti just takapuolesta ja nyt se sit on ensimmäisenä palaamassa sinne!!! NOU! Eikä muuten todellakaan palaa! :) Dieetti poltti siis mun takapuolesta paljon rasvaa, mutta mitä käy, kun jostakin paikasta lähtee nopeassa ajassa paljon rasvaa? No iho ei palaudu mukana ihan samaa vauhtia, joten pepusta tulee pieni mutta löysä. Nyt sit vaan jatketaan treenejä ja sen rasvan tilalle lisää lihaa, kiitos!

Alla muutamia muutoskuvia.

PhotoGrid_1400597361508
2009 ja kuten huomaatte, lääniä riittää

 

PhotoGrid_1400597487634
Lokakuussa 2013, dieetin alussa, edelleen suht hyvin tavaraa

 

PhotoGrid_1400597537575
Huhtikuu 2014, ihan jees kuvissa, mutta liikkeessä hitusen löysyyttä :) Koskaan ei saa olla täysin tyytyväinen ;)

 

13.4.2014, 57 kg

 Sara_130414_IMG_7507

Sara_130414_IMG_7497

Sara_130414_IMG_7456

Sara_130414_IMG_7424

Sara_130414_IMG_7419

 

Nyt mun on siis aika panostaa mun heikkoihin osa-alueisiin. Laitan tilaukseen lihaksikkaamman pyllyn, muhkumman selän, sekä vähän leveemmät olkapäät. Muuten oma rakenne ja fysiikkani on mun omaa silmää miellyttävä, joka on tärkein.

Tänään :)
Tänään minä ja 68kg :)

20140520_130645

 

Tänään onkin ollut liikunnan osalta erittäin hyvä päivä, aamusta alkaen. Heräsin aikaisin ulos, ja juoksin 30min ajan intervalleja mäessä. Sit söin kotona puuron ja palauttelin hetken, ennen kun lähdin polkemaan meidän toiselle salille; Kivikon Arctic gymille. Matkaan meni 40min, kokoajan pyöräillen. Oli sen verran mahtava ilma, että poljin shortseissa ja topissa, joten rusketusrajat oli taatut. Salilla tehtiin sit mun duunikaverin kanssa ”yllätys yllätys” kova pakara-takareisi treeni. Siinäpä sitä oli liikuntaa ja vieläpä jalka painotteista, yhdelle päivälle. Vielä kun poljen illalla pyörällä töistä kotiin, niin päivän voi sinetöidä ;)

Aamun mäki
Aamun mäki

IMG-20140520-WA0001

Anun kanssa treenattiin :)
Anun kanssa treenattiin :)

20140520_113326

 

Mukavaa illan jatkoa!

T: Sara ja Nona :)

<3
<3

 

sara

6 vastausta artikkeliin “Seuraava tavoite asetettu; LIHAISAT PAKARAT!”

  1. Joo kunnon muhku pylly kelpais mullekin! Siis lihaksikas ja pyöreä, ei mikään höttö =) Mutta töitätöitä se vaan vaatii niin pirusti! Tsemppiä sulle pyllyn metsästykseen!

  2. Mielenkiintoinen aihe!
    Sulla on mun mielestä hyvä pepa! Itellä laihtumisen seurauksena todella löllö persaus. Sinne olis kiva saada täytettä, siis lihasta, sitä tässä nyt yritetään :)
    Olisko mahdollista saada postausta pepatreenistäsi? Tai ainakin muutamia liikevinkkejä?

    • Moikka ja kiitos. Itsekkin oon siis ihan tyytyväinen siihen miltä se näyttää noin niinku paikallaan ollessa, mutta kun liikkuu, niin näkyy se todellisuus, että kivilihaa tarvitaan lisää :) Voin tehä peppu-treenipostauksen, ku seuraavan kerran treenaan takajalat ;)

  3. Näitä sun postauksia ihan aina odottaa ja näitä on kiva lukea :) Pakko kysyä, että mistä toi vikan kuvan lippis on? Vähän himottaisi samanlainen :D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta