Mitä kisojen jälkeen?

 

Heippa kaikkien torstaihin! Mulla on ollut tänään mukava päivä. On ollut paljon hommaa ja vieläpä kivaa sellaista. Aamulla aikaisin olin jo tekemässä kevyen jalkatreenin ja sit aerobinenkin tuli suoritettua ennen töitä. Oon joutunu vähä himmaamaan noissa jalkajumpissa, kun molemmat polvet on alkanut nyt dieetin aikana oireilemaan koukistaessa. Välillä kipu on niin sietämätön, että kyykkyyn mentäessä tai sohvalta noustessa tarvitsee tukea. Onneks se on väliaikaista ja menee ohi aina levolla. Koitan salilla välttää liikkeitä joissa paine kohdistuu polveen, jolloin polvi alkaa kipeilemään. Hyvin saa silti pumpin ja tuntuman reisiin, vaikka ei kyykkäisikään ;)

IMG_20140213_162521

 

Dieettiviikot hupenee, enää 8 täyttä viikkoa dieettiä jäljellä. Dieetin alkaessa, mietin että ”apua, 27 viikkoa, kamalan pitkä aika”, mutta tää aika on todellisuudessa hurahtanut aivan älyttömän nopeasti. Tähän aikaan on mahtunut joulua ja uuttavuotta ja jopa mun synttärit, jotka oli tossa viime tiistaina ;) Hih, käytiin lasten kanssa ravintolassa syömässä ja mä söin seuraksi omia eväitä :) ihanaa ;)  Pikkuhiljaa alkaa jo jännittämään. Ei varsinaisesti kisat, vaan se, että mikä on se todellinen lopputulos! Kiva nähdä mihin kuntoon olen tällä tavoitteellisella ja intohimoisella treenillä itseni saanut. Monia myös kiinnostaa aina, että mitä fitness kisan jälkeen? Olen mietiskellyt asiaa. Tämä on yksi etappi elämässäni, ja ”matka” jatkuu samalla tavalla kuin aikaisemmin, ennen dieettiä ja kisoja. Elämäntavat pysyy ehdottomasti terveellisinä ja aijon treenata edelleen. Uusia välitavoitteita ja suunnitelmia plänäillään sit kisojen jälkeen. Multa on kysytty myös, että meinaanko vielä joskus ”lisääntyä”, esim kisojen jälkeen… Vastaus on että ei ole vauvat ollut heti päällimmäisenä ajatuksissa. Kyllä tämä lapsimäärä riittää, ainankin nyt. Veikkaan että Annan kesävauva tuudittaa mun ikuisen vauvakuumeen taas hetkeksi ;)

Syntymäpäivän kuvasaldoa. Ihanan kortin sain mun esikoiselta :)

 

 

Nyt kova lopputsemppi niin minulle, kuin kaikille kilpasiskoillekkin! Kaikilla on dieetit hyvässä vauhdissa ja kunto rullaa eteenpäin! Mieli korkealla ja ajatukset kirkkaana keväässä! Täysillä vaan! Ja kaikille muillekkin lukijoille, kova tsemppi omiin treeneihin! Tavoitteet! Niitä kohti! ;)

IMG_20140213_125130

sara

12 vastausta artikkeliin “Mitä kisojen jälkeen?”

  1. Tuli polvikivustasi mieleen, että itselläni tuli muinoin polvikipuja ollessani todella vähärasvaisella Go fat go -dieetillä. Kivut loppuivat kun ruokavalio muuttui (=enemmän rasvaa). Voisikohan ruokavaliossasi olla jotain, joka selittäisi kivut?

    • Niin kuten kirjoitin, niin dieetillä ne on alkanut kipeillä, eli johtuu ilmeisesti dieetistä ja rasvoista. palaa varmasti dieetin jälkeen ennalleen ;)

  2. 28 viikkoa,ai kauhee,ja mä täällä jännäilen miten tuun selviämään superdietistä joka kestää VAIN 6viikkoa :D Mutta go sara go ! Olet upea! :)

    • heippa ja kiitos :) on tää ollut kyllä opettavainen ”projekti” ja oon kyllä kiitollinen kaikille jotka on tukenut ja tsempannut mua :)

  3. Sulla on kyllä todella inspiroiva blogi jota on kiva lukea! Itse olen menossa naimisiin elokuun alussa ja pudotettavaa olisi n 8kg. Olisiko antaa jotain konkreettisia vinkkejä miten saisin kilot karisemaan. Katsoin kuvista että itse pääsit mahtavaan hääkuntoon :)

    • moi ja kiva että tykkäät blogista. paras vinkki on vaan yksinkertaisesti säännölliset ruokailuajat, terveellinen ruoka ja säännöllinen liikunta :) tsemppiä! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta