Salil eka salil vika

 PhotoGrid_1378377416966

 

Mukavaa myöhäistä torstai iltaa. Illat alkaa olemaan jo aika pimeitä. Kesä on pian ohi, ja vaihtuu syksyyn. Tykkään syksystä vuodenaikana kaikista eniten. Syksy on vuodenaika jolloin on ihana polttaa kynttilöitä, ja katsella pimenevän taivaan tähtiä. Rentoutua. Yksi miinus syksystä kyllä löytyy, ja se on väsymys. Huomaan olevani tähän aikaan vuodesta aina väsyneempi kuin tavallisesti. Hieman jännittää kuinka se tulee vaikuttamaan dieettiini, joka alkaa nyt tänä syksynä.

Onneksi väsymys on vain hetkellistä, eli aamut on niitä kamalimpia. Kunhan vaan saan itseni ulos kämpästä, niin ollaan jo voiton puolella. Ennen sitä, hortoilen kotona ihan koomassa hoitaen kaikki aamurutiinit. Ruokien makroarvojen laskeminen on suht haastavaa väsyneenä. Jopa hieman raivostuttavaa. Mutta niinkuin sanoin, päivää kohden helpottaa, ja loppupäivä meneekin ihan täpinöissä laskin kourassa, kun pistän ylös kaiken minkä punnitsen ja syön :) 

Nyt kun olen katsonut tarkkaan kaiken minkä syön, niin huomaan omassa kropassa sen, että kun on säännölliset ruokailuajat ja ruokamäärät, niin aineenvaihdunta tehostuu ja tuntuu että on kokoajan nälkä. Sitähän se tulee vissiin dieetillä olemaan, joten hyvä harjoitella ;) 

20130905_073116

 

Mun treenaaminen on mielestäni noussut aivan uudelle tasolle. Koen jo pikkuhiljaa olevani oikea pikku bodari, sillä en esim vuosi sitten olisi mitenkään uskonut ikinä treenaavani näin kovaa kuin nyt. Tai sanoisinko, että näin tosissani. Salilla ei tosiaan kaunistella, tai mietitä sitä miltä näytetään. Kunhan treeni menee perille ja tuntuma on oikea, niin kaikki on hyvin. Mitä sitten jos näytän treenatessani ”possulta” tai jos mun otsasuoni pullistuu niin, että se näyttää räjähtävän. Haittaako se mun kehitystä? 

Tämä truu bodari kävi muuten eilen kaks kertaa salilla. Aamulla aikasin kävin tekemässä takajalat ja sit illalla vielä päivän päätteeksi menin tekemään selän. Salil eka salil vika, pakko saada pumppi päälle ;)

20130904_102634

 

 

 

IMG_20130904_210902

20130904_211156

Tänään on nyt vähän nihkeesti kuvia liitteenä, mutta niitä löytyy lisää mun instagrammista, jossa on myös videoita ladattuna, käykää tsekkaamas. Mut löytää nimellä sarastara

 

Suosittelen muutn ehdottomasti kuuntelemaan motivaation puutteessa ton Musta Barbaarin biisin 

images

Salil eka salil vika

 

 Nyt nukkumaan, kauniita unia kaikille <3

 

 

sara

12 vastausta artikkeliin “Salil eka salil vika”

  1. Moi! Olisi tosi ihana jos tekisit postauksen siitä, miten lapsiperheenä käytännössä saatte arjen rullaamaan niin, että ehdit treenata noin paljon? Itse koen haastavaksi pikkulapsiarjen yhdistämisen treenaamiseen, vaikka intoa olisi vaikka kuinka! Kuka tekee ruuat, on lasten kanssa? Jääkö koko perheen yhteistä aikaa mielestäsi riittävästi, millainen on puolison rooli, jne? Kiitos inspiroivasta ja elämänmakuisesta blogistasi!

  2. Hitto että sä oot saanu upeesti massaa muutaman kuukauden aikana! Kiva nähdä lavalla lopputulos. Kerroit, että treenisi ovat nousseet kokonaan uudelle tasolle. Minkä luulet olevan siihen suurin syy? Tarkka ruokapuoli? Treeniboosterit? Uusi saliohjelma? Vai kaikki nuo? Ainakin mun silmään sun kroppa on noussu uudelle tasolle ihan pienessä ajassa. Mitä teet dieetillä eka? Lisäätkö aerobista vai vähennätkö heti energiansaantia?

    Kylläpäs mua nyt kyselytytti. :D

  3. Heips.
    voisitko neuvoa vähän että miten pitäisi syödä jos menee salille aikasten aamulla ennen töihin menoa? Haluan myös kasvattaa lihaksia ja laihdutettavaa ei ole. Kannatteeko kunnon aamupala esim se puuro raejuusto syödä vasta jälkeen? Ja pitääkö sitä ennen syödä jotain? Ja pakko vielä sanoa että oot tehny kyllä mahtavan työn ja näytät hyvältä. Kumpa itekkin sais tuota lihasta vielä joskus.

    • moi. itse syön AINA ennen kun menen salille aamulla. Eli iso laitasellinen puuroa koneeseen niin kyllä jaksaa ;) kiitos mukavasta kommentistasi ;)

    • Kiitos vastauksesta. Kysyisin vielä että syötkö sitten salin jälkeen heti kunnon lämpimän ruan vaikka kävisit kuin aikaisin salilla :) ajattelin että jos itse menen kuudeksi salille niin häätyykö minun syö jo kasin aikaa :)

    • Käyn yleensä 8-11 välillä treenaamassa jos käyn aamuisin. Treenin jälkeen palkkari ja siitä muutaman tunnin sisään ruoka.

  4. Moikka,
    Hyvin on näyttäny treenit menevän ja kehitystä näyttää olevat tulleen rutkasti kesän aikana!! Hyvä Sara!! :)
    Joskus tässä taannoit puhuit siitä muhkusta tuolla takaolkapäiden kohdalla. Olisin innokas kuulemaan mitkä liikkeet olisivat tehokkaita!

    Kivaa syksyä :)

    • Heippa ja kiitos :) takaolkapäille teen treeniä 2 kertaa viikossa. olkapää päivänä ja selkä päivää. teen muutaman eri liikkeen, 4 x 10-12 toistoa. esimerkiksi taljassa narulla toimii. myös takaolkapäät käsipainoilla ja laitteessa. kaikki nuo tuovat erinomaisen pumpin ja tuntuman just siihen takalohkoon. pitikin tehdä takaolkapää postaus tossa kerran, mutta se unohtui :) voisin taas pistää korvan taakse ja tehdä :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta