Uusia lihaksia löydetty

 
 

Vaihtelun vuoksi, olipa kiva syödä tänään pitkästä aikaa puuro raejuustolla :)

Huomaa kyllä että on meneillään lyhyempi viikko kuin normaalisti. Tää viikkohan vetelee viimeisiään jo, vaikka just oli viikonloppu :) Niin se aika vaan juoksee!
Mulla on tänään rinta-olkapäätreeni edessä, ja odotan malttamattomasti!
Eilen pidin lepopäivän, ja tiistaina kävin tekee selän ja takajalat.

Selkä ja takajalat pump!

Tiedättekö sen fiiliksen, ku makaa esim sohvalla, vaikka telkkaria tuijottaen. Sit ku vaihdat asentoa ja siirrät kätesi paikasta A. paikkaan B. niin siinä paikassa B. tuntuukin oudolta?! Käsi on tottunut omaan kroppaan ja tietää miltä se tuntuu, mutta ei apua ne fiilikset kun huomaat siirtäneesi käden johonkin tuntemattomaan! :)
Mulla kävi eilen niin, kun siirsin käden lepäämään reiden päälle, niin huomasin että oujea, mullahan on reisilihas kasvanut tossa sivussa, tai ainankin muuttanut muotoaan, kun se tuntuu ihan selvästi tän läskinkin läpi :)
Sama juttu kävi ojentajan kanssa! Löysin mun ojentajan :) Ja sit kun funtsin tarkemmin, niin yks päivä ku kävelin peilin ohi, niin huomasin pohkeet ;) haha. Ihania yllätyksiä! :)

Toistaiseksi pieni, mutta pippurinen ;)
 
 

Onneks mä tykkään tehdä pohkeita ;)

Kirjoittelen tästä lähtien myös tiimin sivulla blogia, ja sitä pääsee seuraamaan Team SportLifen sivulta ja vaikka TÄSTÄ.
Jatkan täällä kuitenkin ihan samalla tavalla päivittelyä, eli nou hätä, en ole menossa minnekkään :)

Sara

sara

17 vastausta artikkeliin “Uusia lihaksia löydetty”

  1. Olisi mukava tietää miten teet pohkeet salilla? Vaihdoin salia ja siellä ei varsinaista pohjelaitetta enää ole. Vinkkejä siis kaivataan :) P.S. Hyvältä näyttää, mahtavaa työtä olet tehnyt!

    • Moikka. teen usein vaakaprässissä. 4-6 sarjaa isoilla painoilla, n. 20 toistoo ja sen jälkeen nousen vielä seisomaan esim kynnykselle (korokkeelle) ja varvistelen ja pumppaan yksi pohje kerrallaan pohkeet ihan loppuun. vaihtoehtoisesti teen seisten smithissä, korokkeen päällä, ja isoa romua siihen tankoon myös ;)

    • Hei, kiitos vastauksestasi! Empä olekaan tajunnut, että pohket voi tehdä smithissäkin!

  2. Oon muettiny pitkään: ylimääräistä ’fläsää’ on n. 5kg verran. Kannattaako pudottaa eka painoa ja kerätä lihasta salilla sitten,vai tahkoo vaan rautaa urakalla koko ajan? Ettei tuu riutuneen näköinen olemus..

    • moikka. mulla oli miltein 20kg ylimääräistä. niistä pudotin hiljalleen osan, jonka jälkeen aloin käydä salilla. loput onkin karissut tässä kovan salitreenin ansiosta :) 5kg on niin vähän, että älä niistä murehdi, ne tippuu kyllä, vaikka takoisit täysillä sitä rautaa nyt ;) tsemppiä ja kovia treenejä ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta