Treeniä treeniä prr..kele!

Eilinen oli taas aivan mainio ulkoilupäivä! Kävin pitkästä aikaa aamulenkillä, ihan vaan sen takia, että heti aamusta oli jo nätti ilma. Päivä jatkui ulkoilulla, kun vein tytöt puistoon. Pikku pakkanen kiristi mun pikkusien poskia, joten siirryttiin hallille sisätiloihin, kun vanhimmalla tytöllä alkoi tennis treenit. Tunti seurattiin Lilyn kanssa isosiskon treenejä, jonka jälkeen käveltiin vielä reippaasti kotiin.

Aamulenkillä <3

Lilyn perus ilme naurattaa :)

Hurjapää

Tättähäärä <3

Äiti tytär pakollinen kuva :)

Tuleva tennis lupaus ja perässä kulkija :)

Kiinnostavaa!!! :)

Ulkoilupäivän jälkeen olikin edessä olkapää jumppa. Kova treeni, kiitos Sini! 
pystypunnerrus tangolla, 4 sarjaa
viparit sivulle istuen, 4 sarjaa
takaolkapäät käsipainoilla + laitteessa, 3 + 3 sarjaa
pystysoutu käsipainoilla, 2 sarjaa
Olkapäiden jälkeen vielä 7 sarjaa vatsoja, nice ;)

Minä ja Sini :)

Treenin jälkeen vielä lämmintä ruokaa ja muutaman tunnin päästä iltapalaksi proteiinidrinkki.

1,5dl vaniljan makuista Night Time proteiinijauhetta
2dl vettä
jäitä
jäisiä mansikoita
puolikas avokado

Sport Lifen Night Time yöroteiini on pitkävaikutteinen proteiinijauhe, joka sopii juotavaksi illalla ennen nukkumaan menoa. Suuri osa kehittymisestä ja palautumisesta tapahtuu nukkuessa, eli lihakset kasvaa nopeammin nautittaessa pitkävaikutteista proteiinia just ennen ku käy nukkumaan.

Laadukkaat lisäravinteet SportLife.fi
80g puurohiutaleita + 1dl proteiinivanukas jauhoa, suolaa ja vettä, ja eiku mikroon! ;) Nam!

No tämä aamu alkoikin sit taas vaihteeksi puurolla ja jatkui treenillä, ja treenikaverina mulla oli mun ystävä ja työkaveri Mine :)

Tehtiin yhdessä hauis-ojentaja treeni. Mulla olis ollu tänään jalkatreenin vuoro, mutta nössönä siirsin sitä huomiselle, kun takareidet/pakarat on ihan hellänä vielä viime kerrasta :) Joskohan ne huomenna jo pelais paremmin ;)

Hauikset vinopenkissä tasatahtiin käsipainoilla 4 sarjaa :)

Hauikset käsipainoilla vuorotellen 4 sarjaa

Hauikset taljassa tangolla 3 sarjaa

Ojentajat laitteessa 3 sarjaa

Dipit istuen ja väärinpäin 4 sarjaa

Ojentajasoutu taljassa narulla 4 sarjaa

Mine ja minä ;)

Aamutreenin jälkeen lähdinkin pyörähtämään itäkeskuksessa hoitamassa työkuvioita, jonka jälkeen  treffasin Annan kahvittelun merkeissä.

Jes, suht edustavana taas…OR NOT! :)

Multa on pyydetty postausta mun nykyisistä mitoista, joten seuraava postaus on sitten mittailu postaus. Suurempia muutoksia ei ole tässä muutamassa kuukaudessa tapahtunut, mutta niistä lisää lähipäivinä.

Sara

sara

8 vastausta artikkeliin “Treeniä treeniä prr..kele!”

  1. Jee mahtavia kuvia! :D Kovat on ollut treenit! Itekin on nykyään vapautuneempi noiden ilmeiden kaa, enää ei oo hetkeen kiinnostanut tippaakaan että millanen irvistys on viimesissä toistoissa naamalla. Katsojat ottakoot mallia vaan ;) Oot kyl tosi kivan näkönen, erityisesti kadehdin tuota sun masuas :) Kaippa tää omakin tuosta pikkuhiljaa kiinteytyy tollaseks littanaks. Hiljaa hyvä tulee :) Huomena vatsa-käsitreeni, wuhuu! Kivaa viikkoa Saralle!

    • heippa! joo saa aina treenin jälkeen naureskella noita ilmeitä :) kovin oon kuvauksellinen ;) äläkä sitä masua kadehdi. vaatteet päällä se on jees, mutta en mä siitä ilman vaatteita tykkää…oikeesti :) mutta hiljaa hyvä tuloee, se on totta ;) tsemppiä sinne! ;)

  2. Oot kyl hyväs kunnos :) miten alotit aluk laihduttamisen/treenaamisen ja missä ajassa paino tippui kunnol/lihaksia alko kertymään?:)

    • moi, ja kiitos :) laihduttelin aluksi vuoden ilman mitään tavoitetta ihan vaan lenkkeilemällä ja syömällä terveellisemmin. tai tavoite oli alkaa pikkuhiljaa elää terveellisemmin ja laihtua. paino tippui vuodessa kympin, jonka jälkeen vielä vähän, kunnes aloin käydä salilla :) nyt olen vuoden treenannut kovaa, ja ihan hyvin on kroppa muuttunut ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta