Old Sara vs New Sara

Kiitos kaikille viestejä kirjoittaneille ja uusille lukijoille, tervetuloa! :) Toivottavasti kaikkien uusivuosi on alkanut hyvin! Täällä ainankin on! :)

Vuosi on siis vaihtunut ja edellinen vuosi treenattiin mahdollisuuksien mukaan. Tein parhaani ja teen jatkossakin. Tämä tuleva vuosi on mulle tärkeä. Kisavuotta edeltävä vuosi! Olen mielestäni tehnyt hyvän pohjatyön menneenä vuonna, ja tästä on hyvä jatkaa. Nyt on tarkoitus paiskia töitä unelmien kropan eteen täysillä, kuin viimeistä päivää ;)  Uusille lukijoille, ja miksi ei vanhoillekkin, muistin virkistämiseksi, vähän muisteluja..
Aloitin maaliskuussa 2011 laihduttamaan pikkuhiljaa viimeisiä raskauskiloja, painoin tuolloin 76kg. Pudotin 11kg kokonaisen vuoden aikana, 65kg oli ensimmäinen tavoitepainoni.

Helmikuu 2011, 76kg

Vuosi sitten tammikuussa aloin käydä salilla, ja rupesin kirjoittamaan blogia. Maaliskuussa 2012 palkkasin valmentajan jolloin salitreeneistä tuli kovempia ja entistä säännöllisempiä.

Maaliskuu 2012, 65kg

Mielenkiinnolla kävin lukemassa vuoden takaisia juttuja blogistani, ja selasin blogissakin esiintyneitä kuvia viime tammikuulta, paino oli tuolloin 69kg.

Kyllä on treenit koventunut ja tulokset kasvanut sitten viimevuoden :) Hyvä niin!

Alla muutama kuva vuoden 2012 tammikuulta.
 

 
 
 
 
 Nyt taotaan muskelia täysillä, tehdään kovia hikitreenejä verenmaku suussa! Niistä mä tykkään!
 Ja ainankin itseni mielestä tämä uusi Sara on paljon kivempi kuin vanha! Oloni on paljon energisempi ja kevyempi, kuin vuosi sitten! Olen todella tyytyväinen itseeni juuri nyt!
 
Kuvat joulukuulta 2012 (kiva joulumaha)
 
 
 
Sara
sara

18 vastausta artikkeliin “Old Sara vs New Sara”

  1. Hei Sara !En ole ennen lueskellut blogiasi, joten kysäisen millaista ruokavaliota noudatat? Aivan upea muutos vuodessa!-M

    • Moikka. Syön 6 kertaa päivässä, 3h välein, ja joka annoksella tasaisesti proteiinia ja hiilareita aamulla lounaalla ja päivällisellä + treenin jälkeen. Kiitos viestistä! Kiva jos muutkin huomaa muutoksen :D

  2. Toi sun joulukuinen selkäkuva näyttää toosi hyvältä. Kyllä se kapea vyötärö + lihaksikas (sopivasti naisella, bikinifitness-, bodyfitness- ja fitness-tasolla tarpeeksi mun makuun) selkä on hyvä yhdistelmä (ja paremmaksi muuttuu vain jatkossa, kun kunto paranee entisestään).

  3. Huh wauu, kyllä on niiiiin huomattava muutos tullu vuodessa! upeeta.Kuinpa miekin pystysin samaan. Erehdyin eilen ottamaan uudet kuvat, ei olis pitäny vielä. Kun huomaa ettei oikeastaan mitään muutosta ole tapahtunu, tuntuu taas vähän siltä, että en malta odottaa, että jotain tapahtuis ja teenkö vaan turhaa työtä ja mitä jos esim. vatsa ei muutukkaan tästä enää ja plaaplaa. Ja jotenki tuntuu, että kuvista huomaa vielä paremmin sen todellisuuden, kun että peilistä katsoo..Nytten on niin tajuton morkkis koko joulukuusta, miksen voinu sillonki painaa ihan täysillä? ÄÄÄä.

    • heippa kaimaseni :) kiitti kivasta kommentista!mä niiiin tiedän ton fiiliksen..sen kun malttamattomana odottaa tuloksia, ja mitään ”ei tapahdu” vaikka todellisuudessa tapahtuu, se ei vaan näy. tulee sokeeksi. hiljaa hyvä tulee, eikä kannata liian usen mittailla ja punnita itseään, pitempi aikaväli on hyvä, esim 1kk välein :) äläkä turhaa ressaa joulua, niin ne on muutkin herkutellut, minä myös :) tsemppiä jatkoon!

  4. hei sara! löysin blogisi pari kuukautta sitten ja olen seurannut sitä siitä asti ahkerasti,aivan mahtavaa! tykkään kovasti :) hienosti olet saanut tulosta aikseksi! olisin vain kiinnostunut tietämään paljonko sulla tai jollakin vielä kauemmin reenalleena on lihasmassaa jaloissa,käsissä ja keskivartalossa? tai paljonko esimerkiksi olisi se ihanne suunnilleen vaikka bikini fitnessiä harrastavalle? yksilöllistähän se aina on kyllä mutta olisi mukava tietää kuitenkin jotain suuntaa antavia esimerkkejä. Onnea ja menestystä sulle vielä tälle ja tuleville vuosille!

    • moikka. kiva jos tykkäät blogistani :) en muista nyt miten se jako meni, että paljonko mulla oli massaa missäkin, ja se mittaus tulos lomake ei just nyt oo ulottuvilla. enkä osaa sanoa että mitä olisi oltava, jotta olisi ihanne mitoissa. yksilöllistähän se on. peili kertoo myös aika paljon ;)

  5. vau mikä muutos,tommoseen tähdätään. tosin mulla on kyllä rutkasti enemmän pudotettavaa mutta vähintään samanverran motivaatiota ja kunnianhimoa ;)tää on kiva, hyvän mielen blogi joka ainakin mulla lisää reeni-intoo! hyvää alkanutta vuotta.http://liricotiu.blogspot.fi

    • heip! toivotaan että kaikki halukkaat saa itseään niskasta kiinni ja jaksaa tsempata niin itseään kuin muita kohti terveellisempää elämää! :) kiva että tykkäsit lehtijutusta ;)

    • moikka, ja kiitos! ihana oot! :) sullakin näyttäis pyyhkivän ihan hyvin! ;) kovasti tsemppiä jatkoon! :)

  6. Muistan kun joskus ressasit noista jaloista – mutta kyllä nyt vaan näyttää jo aika hyvältä! :) Nää ennen-jälkeen-postaukset on aina niin motivoivia.

  7. heippa! upeeta työtä, näytät ihan mahtavalta! ja vau tuo selkä! saako muuten kysyä paljonko sulla oli vuosi sitten rasvaprosentti ja paljonko on nykyään? :)

    • Moi! Kiitos viestistäsi! ja tottakai saa kysyä :) rasvat oli viime helmikuussa 32% ja nyt viime marraskuussa ne oli 26,6%.. tosi paljon siis edelleen :/ tää perse on kerännyt tota rasvaa niin paljon, että pelkään et en pääse siitä ikinä eroon! :D

  8. Wau Sara, hieno muutos!Sussa on hyvä esikuva, myös mulle itselle. Ite aloitin tammikuussa 2012 paino oli silloin 77kg nyt 70kg, ei aivan sitä tahtia tipu kun toivoisi.Palkkasin myös piiskurin, ja ensviikolla aloitetaan. Tavoitteena olisi vielä tuo -10kg.. (tai 12) katsotaan nyt. (pituus 158cm)Ryhmäliikunnoista painotus siirtyy sinne salille, toivon että tuosta vatsapussista pääsis pian eroon (mulla 4 lasta)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta