Elämä voittaa

Moikka!

Joko alkaa syysväsymys helpottamaan? Onko löytynyt ratkaisuja pirteänä pysymiseen? Kulkeeko treenit?
Mä hemmottelen välillä itseäni, ja tällä kertaa oli vuoro laittaa räpsyt kuntoon. Kiitos Heli taas loistavasta työstä!

Ennen ja jälkeen

Muuten mulla on olo ollut vähän vaihteleva, välillä väsyttää ja välillä onkin energiaa enemmän kuin koskaan. Kuten tänään. Tein ennätykset penkissä: 15 x 30kg, 10 x 35kg, 6 x 35kg.
Oon ollut tosi huono penkkaamaan. En viime maaliskuussa jaksanut nostaa edes tankoa, johtuen osin siitä että tekniikka ei ollut yhtään hallussa, ja pelkäsin sitä tankoa :D JOO!!! Ajatelkaa! Ja nyt se on niiin kivaa :) Olin ihan yllättynyt tänään tosta miten tuntui että se tanko vaan nousi ja nousi ja nousi :) 1kk sitten olen kirjannut nostavani 2 x 30kg + avustetut 4.. Aikamoinen ero :D Jee!

1h 10min treenin aikana kulutetut kalorit :)

Aamun rinta-olkapää-vatsa treenin jälkeen jäin Katarinan kanssa harjoittelemaan poseeraamista. Ja ei ois ehkä kannattanu vetää treeniä siihen alle, olin meninaa niin loppu, ja se pose asentojen harjoittelu ei oo ihan niin pala kakkua kun vois luulla. Siellä lavalla tehdään niin iso duuni oikeesti. Jotkut miettii et: mitä ihmeen urheilua toi on, että seistään ja kääntyillään lavalla?.. Se on niin paljon enemmän. Pitää muistaa niin paljon asioita yhtäaikaa. Hengittää, hymyillä, polvet, nilkat, vatsa, ryhti, ranteet ym ym :) Hei hui :) Ja sit mitä tohon mun kävelyyn tulee :D Khihii.. Ku välillä tuntuu että lenkkareillakin kävely tuottaa omat haasteensa :)
Onneks harjoiteltiin, oon tehnyt niin paljon asioita väärin, ja hyvä että ne tuli ilmi tässä vaiheessa, eikä esim pari kuukautta ennen kisoja. Nyt niitä ehtii vielä muuttaa ja opetella oikean tavan.
Kuvattiin mun kävelyä sekä pakolliset 4 suunta käännökset, ja upeasti näkee videolta missä tekee virheen, eli mitä pitää harjoitella. Paljon sain positiivista palautetta, josta olen mielissäni. Tuntuu hienolta kuulla omalta valmentajalta että on edistynyt ja tehnyt upeaa työtö, vaikka paljon on matkaa vielä jäljellä. Haluan tätä niin paljon! Musta on tähän! Tää on ihan mun juttu, ja nautin joka hetkestä!

I’m alive!

 Sara

sara

7 vastausta artikkeliin “Elämä voittaa”

  1. Ihanaa miten hienosti sä edistyt! Pieni toivonkipinä aina iskee muhun täällä vieraillessa, ehkä mäkin pääsen vielä hyvään kuntoon!

    • Ooooi :) kiva jos voin luoda pienenkin kipinän toisille! Mahtavaa! Tsemppiä Janika sulle! Kyllä sä vielä kuntoon pääset! Täysillä vaan ;)

  2. Wau miten paljon ja nopeesti oot kehittyny penkissä, mä oon nyt vasta kaks kertaa kokeillu ja kyl se pelottaa jotenki se tanko, pelkään etten jaksa nostaa sitä takas ku ei oo aina ollu ketää varmistelemassa. :( Se poseeraaminen kyl oikeesti kuulostaa jotenki tosi helpolta eikä se näytä siltä et se ois kovin raskasta tai vaikeeta, mut ei sen kai oo tarkotuskaa siltä näyttää. :) Tsemppiä treeneihin!

    • heippis. joo olin itsekkin aika yllättynyt :D kivaa :D kiva kun kirjoitit :) isosti tsemppiä myös sulle! :)

  3. Kyllä, nyt tuntuu, että perusarkeenkin on energiaa vaikka muillekin jakaa. Nyt meinaa on liikunta ja syömispuolella vahtija :p. Pikkuhiljaa homma lähtee tästä rullailemaan, kun saan vielä saliohjelmat ja ruokapäiväkirjan purettua pt:n kanssa, niin sitten ei estä kyllä mikään. Ei edes tämä keli ahdista, vaikka loskaa ja vettä on joka puolella :D

    • Moii :) Noniin, vahtija kuullostaa hyvältä :D ja kohta tulee lunta, joka piristää entisestään! Jee hyvä me! kova tsemppi vaan päälle!!! :D

  4. Penkki, kuten muutkin isot pääliikkeet, on siitä kivoja että niissä kehittyy verrattain aika nopeasti. Kun penkkiä tekee säännöllisesti niin pelkästään jo se rutiisi nostaa maksimia joten rohkeesti vaan tekemään sitä vaikka kerran viikossa :) http://www.joeskopec.com/five.html tuolla saa tehtyä 16 viikoksi simppelin penkkitreeniohjelman jossa riittää kerran viikossa yksi lyhyt 5×5 toiston treeni. Itse olen tehnyt tuon jo monta kertaa läpi ja aina nousee maksimi :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta