Biksukuvia näin kesän kunniaksi ;)

Tässä ois vaihteeks niitä lupaamiani muutoskuvia – sekä muutama uusi bikinikuva :)
Vasemman puoleiset kuvat otettu maaliskuussa, ennen ku aloin treenaa Katarinan kanssa ja oikeanpuoleiset pinkeissä (sen molemmissa sanamuodoissa) bikineissä otettu kuvat tältä viikolta.

Rasva hiukan palanut, erottuvuutta ei vielä kovin selvästi, mutta vähän :) Ja ryhtikin hiukan parampi ku ennen :) Aamupaino oli tänään 63,7kg

Näinkin lyhyen postauksen myötä aurinkoista lauantaita kaikille!
Mun rakas fitnesspartner Erica on kyproksen lämmössä! IKÄVÄ JO!!! <3
Siellä ne on koko perheen voimin  makoilemassa uima-altaalla ja siemailemassa light limuja, mutta onneks se on nyt näköjään kesä täälläkin! Ainankin tämän viikonlopun! Itse hiippailen tästä kohta salille jumppaamaan jalat ja päivällä rannalle piknikille koko perheen voimin :D

ps.
KIIITOS kaikille pipoja tilanneille! Aivan huima suosio pipoille tullut! Yli 30 pipoa saa ensiviikolla uuden kodin! Mahtavaa! HeVi-pipot leviää pitkin suomea! Eli ilmoittelen kaikille tilauksen tehneille tilinumeron heti kun pipot on lähetys valmiudessa! :) Kankaat on tilattu ja ompelijan pajalla surisee koneet :) Kiitos vielä kaikille! Ja lisää saa tilata ;)

pps. 21 yötä häihin <3 iik!!! <3

sara

14 vastausta artikkeliin “Biksukuvia näin kesän kunniaksi ;)”

  1. Hienolta näyttää ja hyvää työtä oot tehnyt! Semmoinen kiinnostais että paljonko sun paino on tuossa maaliskuun kuvassa? Tsemppiä treeneihin!t. Tiina taustalta

    • Moikka. Merkintöjen mukaan maaliskuun alussa 67kg eli ei kovin paljoa enempää ku nyt, mutta huomaa kyllä että läskiä on lähtenyt, ni kai sitä lihasta on tullut pikkusen tilalle :)

  2. Upea muutos, ja vielä noin lyhyessä ajassa, vau, ihan mieletöntä!!! Oletko ollut tässä näiden kuvien välillä miinuskaloreilla vai syönyt kulutuksen mukaan? Rasvaa on lähtenyt niin selvästi että et varmaan pluskaloreilla ainakaan? Itselläni on samanmallinen kroppa ja samanlaiset tavoitteet, vaikken kisalavalle tähtääkään. Ongelmanani on, että lihas ei tahdo kasvaa, kun pelkään että liialla syömisellä se kertyy rasvaksi, ja mulla se kerääntyy pelkästään peppuun! Oletko itse painiskellut tällaisten ongelmien kanssa? Lasketko kaloreita vai syötkö ihan vaan oman tuntuman mukaan?Kiitos supermotivoivasta blogista!

    • Moi! Ja kiitos :)Syön kulutuksen mukaan, välillä ehkä jopa enemmän, joka oli aluks tosi vaikeaa, kun piti opetella syömään hiilareita niin paljon. Mulla oli myös pelko että lihon, ja oli tyhmää kun vaaka ei enää viikoittain näyttänyt vähempää. Nyt oon oppinut syömään oikein ja säännöllisesti, sekä ymmärtämään sen että ilman hiilareita ja pelkäämällä ylimääräistä rasvaa en saa niitä haluamiani lihaksia :) En laske päivittäin kaloreita, mutta syön n. 1800-2000 kacl / päivä :)Säännöllinen treeni ja säännöllinen ruokavalio! Niin sen olla pitää! :) Tsemppiä sinne päin! :)

    • Kiitos vastauksesta! Kai tässä täytyy lisätä reilusti syömisiä, että itsekin saisi selvästi näkyviä tuloksia :) Jos neljässä kuukaudessa on mahdollista saada selkä noin räjähdysmäiseen kasvuun niin tämä tyttö alkaa nyt syömään kunnolla :DOis mahtavaa jos joskus tekisit postauksen valmennuksesta / personal trainereista. Oon miettinyt sellaisen hankkimista, mutta toisaalta arveluttaa minkä verran saisin siitä hyötyä. Oon harrastanut kuntosalia jo 9 v, tavoitteena on alusta pitäen ollut lihaskasvu, eli kovaa treeniä, ei mitään ”pienillä painoilla lähentäjä-loitontaja-koneessa naistenlehtiä lukien” -tyyppistä pelleilyä :D Myös ruokapuoli on laadun puolesta 90 % ajasta kohdallaan, mitä nyt ilmeisesti määrä on ollut liian pieni ;) Oon lukenut paaaaljon sekä ravitsemuksesta että treenaamisesta, ja motivaatiostakaan ei ole pulaa. En siis olisi valmis maksamaan tsempparista, joka kertoo että proteiinia täytyy syödä paljon, hyviä rasvoja ei saa unohtaa jne jne. Nämä on jo takaraivossa ja luuytimessä :) Sen sijaan haluan selvää ja näkyvää lihaskasvua, vaikkakaan kisalava ei ole tähtäimessä. Eli kunnon lisäpotkun tähän nykyiseen h-i-t-a-a-s-e-e-n kehitykseen! Toki näitä syömisiä täytyy nyt ensiksi lisätä, mutta ois huippuhienoa, jos joskus ehtisit tekemään postauksen tällaisen ”edistyneemmän” mutta hitaasti tuloksia saavan treenaajan näkökulmasta. Voiko pt auttaa tällaista treenaajaa vai meneekö valmennuspuolelle (ja onko siinä järkeä ilman kisatavoitteita :D)? Mitä pt:n tai valmentajan valinnassa kannattaa huomioida? Millainen paketti olisi riittävä? Missä hintaluokassa liikutaan?Tsemppiä hääjärjestelyihin :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta