Brunette Sara ja mittailuja

Tässä nyt näitä vertailu mittoja :)

Eli mun kaikenkaikkiaan neljäs postaus, 5kk sitten,  12.1.2012 oli semmonen, jossa kerroin mun ”Löysä-Sara” mittoja,  ja olin kirjoittanut näin:

Alle laitan nyt vielä mun tän hetkisiä LÖYSÄ-sara mittoja ja toivotaan että pian saadaan TIMMI-sara mitat viereen. Reidet ja lantio/takapuoli on mulle se haastavin osa-alue, ne kaipaa eniten treeniä. Eli: 

RY 90
VY 73
LY 104,5
MAHA 94
REIDET 62,5 ja 62,5
KÄDET 30 ja 30





Tuolloin tammikuussa painoin 70,4kg ja tänään aamupaino oli 62,4kg

Joten tässä nyt sit nämä tämänhetken mitat ja ihan kuvien kera :) Ei nyt vielä mitään TIMMI-sara mittoja, mutta jotain muutoksia..
Inbody mittauksessa en oo nyt käyny, tarkoitus on ollut monesti mennä, mutta aina on tullu joku este ja sit oon vaan lykännyt sitä :) Kyl mua oikeesti myös pelottaa mennä sinne.. jos oonki laihtunu vaan, ja polttanu lihaksia :( sitä pelkään kamalasti. Mutta kerron sit heti kun oon käyny siel :)

Joo eli noihin mittoihin.. laitoin nyt viel noi vanhat mitat tohon tämänhetkisten rinnalle, ni on helpompi vertailla.
Noi tämänhetkiset mitat on ollut pienemmätkin jossain vaiheessa!! esim vyötärö on ollut 69cm joskus huhtikuussa, riippuu ilmeisesti paljon nesteistä.. mutta tällästä tänäaamuna! :) Ei kovin suuria muutoksia..

RY 90—-89
VY 73—-70,5
LY 104,5—-99
MAHA 94—-87
REIDET 62,5 ja 62,5—-o 60 ja v 59
KÄDET 30 ja 30—-28 ja 28

Hienosti näkyy noi ällöt raskausarvet :(

Huomasitke muuten että oon nykyään ruskeatukkainen :) En siis enää mustapää :D hihi.. Joo vetäsin kotona värinpoiston ja laitoin ruskean värin, ja ooooon toooosi tyytyväinen :) Kuulemma nuorentaa mua tää väri ;) hihi.
Minä vielä mustassa tukassa..
Vaalennuksen jälkeen..
Brunette! :) 

Eilen oli ihan hullut jalka treenit Jassun kanssa ja nyt on vähän semmonen olo et ois jalkoja treenattu :) Jeejee, i like! :) Takareidet huutaa hoosiannaa :D
Eilinen treeni meni näin:
Kyykky smithissä
Hack kyykky
Polven ojennus laitteessa
Askelkyykyt käsipainoilla
Polven koukistus laitteessa
Suorinjaloin maastaveto
Pohkeet prässissä
Pohkeet istuen
Loppuun reipas kävely juoksumatolla. ”se maton tärinä tekee hyvää lihaksille treenin jälkeen” -kertoi Jassu
Jokapäivä oppii jotain uutta :)
Matkalla salille, hyvä musa korvissa pauhaten

Treenin jälkeen jakso vielä posetella pukkarissa
Ihanaakin ihanampi Erica on palannut eilen italiasta, ja odotan innolla että nähtäisi tänään! Reilu viikko erossa, alkoikin tuntua jo orvolta! <3
Sara

sara

10 vastausta artikkeliin “Brunette Sara ja mittailuja”

  1. Reipas treeni oli meillä :) Rohkeasti vaan isommat painot kehiin, pystyt kyllä jos vaan haluat! Loppujäähdyttelystä vielä: Eli treenin jälkeen kannattaa AINA tehdä pieni jäähdyttely eli aerobista ainakin 10min, jos kova treeni takana niin kauemmin. Siihen sopivat kaikki CV-laitteet, esim. kuntopyörä, juoksumatto tai crosstrainer. Loppuverryttelyn tarkoitushan on mm. nopeuttaa maitohapon poistumista ja astuessa tuleva tärähtely on omiaan lisäämään tätä prosessia.Tsemppiä treeneihin :)Terkuin Jassu

  2. hurjiin mittoihin olet päässy, onneksi olkoon! (: voitko muuten vihjata, paljonko tuollasen personaltrainerin opastus kustantaa?

    • Heippa! Se riippuu vähän mitä haluaa pt:ltä. meillä on vuosivalmennus sopimus, eli semmoinen perus aloitus/startti paketti jolla saa hyvin koko homman käyntiin ja semmoset maksaa yleensä 400-1000e, riippuu tosi paljon pt:stä ja siitä mitkä on tavoitteet. vuosivalmennukseen sisältyy (minulla ainankin) : harjoitusohjelman sisäänajo, ravinto-ohjaus ja henkilökohtainen ravintoohjelma, perusteellinen ohjaus salilla valmennuksen alussa, valokuvat ja mittaukset valmennuksen alussa. ohjelma on 3kk:ksi jonka jälkeen sitä muutetaan. 3kk jälkeen ohjatut tapaamiset maksaa sit erikseen. kisavuonna valmennus onkin sit erijuttu, se on paljon kalliimpaa. suosittelen kyllä ehdottomasti! saa niin paljon enemmän itsestä irti, ku on joku jolle on tilivelvollinen treeneistä ;) hihi :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta