Pohdintoja

Oon täs vähän pohdiskellut tätä blogia.
Alunperinhän aloin kirjottaa tätä tukemaan mun laihdutus projektia. Kun sain lukijoita joille lupasin päivittäin päivitellä treenit ja syömiset, niin se sai mut motivoituneemmaksi, ja tsemppasin täysillä, koska joka päivä halusin päivittää ja kertoa muille miten hyvin homma etenee.

No nyt kun oon laihtunut ihanne painooni, treenit kulkee hyvin, mutta muutosta kropassa ei niin nopeasti tapahdu kun esim laihtuessa, niin en oo aina ihan varma et mistä kirjoittaisin. Käyn edelleen sen 4 kertaa viikossa salilla ja sen lisäks teen 2-3 kertaa aerobisen viikossa. Paino palloilee 61-63kg välillä riippuen mitllon on syönyt ja paljonko juonut.
Syön edelleen Katarinan ruokavalion mukaan ja se on jo niin tuttu ja turvallinen elämäntapa, että en osasis varmaan syödä muuten :) En oo liian ankara itselleni. Jos jotain tekee mieli, toki mietin kahdesti et onko se välttämätöntä, ja jos päätän syödä esim jätskin, niin sit syön, enkä voivottele sitä jälkeenpäin. Mun kroppa on tottunut tähän ruokavalioon jota syön ja jos paljon poikkean tavoista niin se kyllä tuntuu. Mulla tulee maha kipeeksi. Viimeviikolla söin pizzaa pitkästäaikaa, ja seuraavana päivänä kävelin maha kippurassa, ku sattu niin paljon, ja ravasin vessassa yhtenään :) Eli mieluummin pysyttelen ruodussa ja herkuttelen vähän, noin kerran viikossa :)

Kuten sanoin tossa aikaisemmin, ni nykyään ei tunnu näkyvän minkäänlaista muutosta. Vähän jopa masentaa  kun alkuun tottui siihen että jokaviikko oli mitat pienemmät ja paino pudonnut. Ja nyt ku kokoajan ollaan tässä samassa tilassa, niin se ehkä vähän ärsyttää :) Ja joo kyllä tiedän että hiljaa ja rauhallisesti ja maltilla! Sillä sitä tulosta tulee. Ei mulla oo mihinkään kiire :) Silti jossain takaraivossa jyskyttää, että miks ei missään näy muutosta. Vaikka sehän ei myöskään oo totta :D Näitä kuvia katsellessa sen ehkä parhaiten huomaa, ja just eilenkin salilla, ylätaljaa tehdessä, Hele sanoi että mulla on jo tosi hyvin erottuvat selkälihakset tuolla takana, ja niitähän mä en itse oikein näe :)

Tammikuu 2012

Huhtikuu 2012

Kesäkuu 2012

Kyllä mä siis edelleen aijon kirjoittaa tätä blogia, mutta en ehkä ihan niin tiuhaan tahtiin kuin ennen. Kirjoitan aina kun tulee semmonen sopiva hetki kertoa kuulumisia :) Häästressikin alkaa olemaan tuttu käsite täällä päin :) huoh.. noooh, kyllä tää tästä :) Hyvällä mallilla on kaikki hankinnat ja järjestelyt, mutta silti välillä pinna kireellä ja mieli maassa, ku on niin kamalasti kaikkea tehtävää.
Tiistaina mieltä piristi kummasti, kun viimenkin saatiin meidän uusi ihana auto kotiin <3 Oon ihan in laaav!

<3
Mites muilla treenit sujuu? :)
Nyt meen tekee päivän ruoat, ja valmistaudun töihin lähtöön. Palataan taas :)
Sara
sara

12 vastausta artikkeliin “Pohdintoja”

  1. No hei, onhan sulla ihan hirveesti tapahtunut muutosta huhtikuustakin!! Ihan huikeen hyvä suoritus. Älä unohda meitä kuitenkaan kokonaan. Ei aina tarvi olla isompaa aihetaa kirjoittaa. Me tykätään lukea siltikin. :) Mukavaa kesää ja hyviä treenejä..

    • En mä teitä unohda! En missään nimessä! :) Ootte niin hyvä tsemppi ja tuki ollut niin laihdutus projekstissa kun nytkin tässä lihasten keruussa :D Ihanaa kesää sullekkin Eve :)

  2. Ei stressiä bloggailusta, kirjottelet sillon ku asiaa on. Ja tosiaan siun juttuja kyllä lukee mielellään, liitty ne sit urheiluun tai mihin vaan. :) <3

  3. komppaan nooraa, älä ota ressiä. (: minua kiinnostais kuulla, minkälaisen ruokavaliomuutoksen olet tehnyt ja miten se on onnistunut. olet varmaan aiheesta kirjoittanutkin, mutta olis mukava lukea sellanen ns. yhteenveto. – ja saada sulta vinkkejä tietenki! oletko laskenu kaloreita tms.samoin kiinnostaa tietää, millasta aerobista liikuntaa harrastat.

  4. Kyllä on patti kasvanut olkapäissä noinkin lyhyessä ajassa, sie oot vaan sokee.. :DDD Mua kiinnostaisi tietää että silloin kun aloitit projektin PT:n kanssa niin mikä muuttui? Lähinnä se että jotenkin olen tammikuusta asti mieltänyt että sä treenaat kovaa, niin tuliko sulle jotain ylläreitä kun teidän proggis alkoi?Ps. Se caramelpatukka oli ihan törkeen hyvän makuinen :D

    • kun aloin treenaa katarinan kanssa, ni mun treenit koveni. alkuun lähettiin harjottelemaan oikeita liikeratoja ja tekniikoita, sillä ne ei mulla ollut todellakaan hallussa jokaisessa liikkeessä. sit ku ne alkoi sujua niin uskalsi lisäillä painoja hyvin väliajoin. eli teen niin raskailla kun jaksan sen 10-12 toistoo. yllätyksenä tuli todellakin se että oonkin paljon vahvempi mitä kuvittelin :) en vaan ennen uskaltanut :)hyvä että maistui ylläri ;) hihi

  5. Heippa!Olis kiva kuulla jotain vertailua ihan niinku rasvaprosentista – lihasmassaan , että mitä muutoksia on oikeen tapahtunut tässä sun ”kuntokuurin” aikana! Ja myös mittoja verraten tammikuuhun ja nykytilaan :) eli vähän niinku ennen ja jälkeen numeroina , prosentteina ja sentteinä :)

    • moikka. laitoin nyt noita mittoja, ja prosentteja laittelen kunhan pääsen käymää siel inbody mittauksessa :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta