Fitness classic 2012

Aikanen lintu madon nappaa, vai miten se nyt olikaan…
Kello oli soimassa aamulla klo 05.00 ja oli tarkoitus olla salilla jo 06.00. Arvatkaa olinko? :)
Olin!!! Ja siis jo klo 05.55 olin salin parkissa, mutta sisälle pääsee vasta kuudelta, joten odottelin hetken :)
Mun isä harrastaa valokuvausta ja oli mun mukana salilla. Oltiin sovittu että ois hyvä kuvata vähän mun treenejä joku aamu, kun salilla ei oo viel ruuhkaa. Tarkoitus oli kuvata treenivideo mun treenistä, ja saatiinkin ihan hyvin matskua purkkiin. Video on editointia vaille valmis, joten ensviikolla laittelen semmosta tänne sit :) Tässä muutamia kuvia aamulta, treenien jälkeen:

Treenivideoo tulossa sit ensviikolla…
Sit kiireellä kotiin suihkuun ja nokka kohti turkua, Fitness Classic 2012 kilpailuja. Suht rankka päivä on takana, aikanen herätys, sali, pitkä ajomatka ym, ni jätän suht lyhyeks tän päivittelyn :)
Turun konserttitalo oli tupaten täynnä väkeä, ja kaikki ei edes mahtunut sisälle. Eli tapahtuma myytiin loppuun, ja osa jäi ulkopuolelle. Onneksi me oltiin ajoissa liikkeellä ja saatiin mainiot paikat katsomosta! Muutamia kuviakin tuli räpsittyä. Erityisesti seurasin body fitness tulokkaita, on se varmasti jännää puuhaa mennä ensikertaa lavalle pikku pikku bikineissä ja korkkareissa ja kestohymy päällä, ja pitää viel muistaa kumpi suunta on oikea :D hihi. hienosti meni kaikilla tytöillä! Mahtavaa!
Mutta tärkeimmät tässä, eli ystäväni Anna Virmajoki vei bikini fitnessin ykköspestin! <3 Olit Anna superi!

Ja ihanin Katarina sijoittui body fitnessin +163 yleisessä sarjassa sijalle 2! Aivan mahtavaa! Hyvä hyvä, olit Katarina paras <3 

Toivon olevani joskus edes lähes yhtä upea vartaloinen ja lahjakas lavaesiintyjä kuin Katarina. Olen ehdottomasti valinnut parhaan mahdollisen valmentajan itselleni! Kisakuume vaan nousi, ja kisojen näkeminen motivoi mua vaan enemmän treenaamaan itseni siihen kuntoon että pääsisin myös sinne lavalle, ja vielä ihan lähivuosina! :) Cant wait! :D
Nyt nukkumaan! Hyvää loppuviikonvaihdetta kaikille!
Sara

sara

11 vastausta artikkeliin “Fitness classic 2012”

  1. Onko sullakin edessä sit jossai vaiheessa silikonien laitto? Näköjään kaikilla näyttäis olevan..

    • Ei niillä taida edes puolilla olla silikoneja, mutta osalla kyllä. Asia on pyörinyt jonkin verran mielessäni, mutta tällähetkellä olen tyytyväinen tähän mitä nyt on, ja sillä mennään :)

  2. Heissan! Mä näin sinut aulas, mutten uskaltanu tulla juttelee. Olin niin väsymyksestä itkuherkkä (yön ollu töis), etten oikein uskaltanu jutel kellekään. Ketutti niiin perhanasti kun jäin ilman lippua. Turhaan olin ajanu 100km Turkuun…Mut hienoo, et te pääsitte katsoo kisoja ja se motivoi. Toivottavasti itsekin pääsis joskus ihastelee fitnes-kisoja…

    • Eikä!? Oikeesti, no oisit tullu juttelee!!! :D aina saa tulla vetäsee hihasta :) harmi että paikka myytiinkin loppuun eikä kaikki päässyt katsomaan. me oltiin paikalla jo klo 15 niin ehdittiin saada liput. syksyllä sit lahteen kattomaan fitness expoon kisoja, eikös vaan ;)

  3. Mä kysyn nyt sulta neuvoa :) Kun oon ajatellut ruveta käymään salilla, mutta mulla ei oo mitään käsitystä mitä mä sitten silä tekisin! Siis että siitä olis oikeasti jotain hyötyäkin. Olen todella reilusti ylipainoinen, -16,9kg kuitenkin takana :) Eli siis painonpudottaminen olis ykkösjuttu, mutta haluaisin kuitenkin kiinteytyä samalla. Osaatko antaa jotain neuvoja?Ja toinen juttu, mitkä noi sun housut on? Ja mistä ostat sali-ym.liikuntavaatteet? :) Kun pitäis varmaan hommata hyvät kuteet millä liikkua :) Ja taas saa suositella jotain! :DOlen todella kiitollinen jos autat vähän mun alkuunpääsemistä :)

    • Moikka Maria :) Toki kerron sen minkä tiedän ja kiva jos voin olla avuksi. Ensinnäkin laihduttaessa tulee siis syödä vähemmän kuin kuluttaa. Painonpudotuksen aikana kannattaa tehdä lihaskestävyysharjoittelua, eli paljon toistomääriä suhteellisen pienillä vastuksilla ja lyhyillä tauoilla. Esimerkiksi 3 x 20 toistoa ja palautus kierrosten välillä noin 0–30 s. Mutta sen verran laitat kuitenkin painoja että toistojen pitää tuntua kunkin kierroksen viimeisillä kerroilla kuitenkin raskailta. Ja kun oot ihan aloittelija, suosittelen yksijakoista kuntosaliohjelmaa, joka tarkoittaa sitä että teet kaikki valitut isoimmat lihasryhmät joka kerta kun käyt salilla. Aina ne samat lihasryhmät. Eli teet esim pakarat, ylä-ja alaselkä, rinta ja vatsat. Myöhemmin voit alkaa tekee kaksijakoista treeniä, eli silloin liikkeet jaetaan työntäviin ja vetäviin.. mutta keskity nyt aluksi siihen että käyt aina salilla käydessäsi ne isot lihasryhmät läpi! :DTulipa pitkästi vastattua :) Ainiin ja noista jumppa vaatteista.. oon nyt viimeks tilannut jumppa vaatteeni täältä: http://www.wrange.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=757&OpenGroups=757Toivotaan että oli jotain neuvoa, ja saa kysyy jos joku jäi epäselväksi :) Tsemppiä! :)

    • Voi mulla jäi ihan tähän vastaamatta!Kiitos paljon vastauksestasi ja tällähän pääsee jo alkuun :) Joskus pari vuotta sitten koitin käydä salilla, mutta tuskin siitä oli hyötyä, kun tein ihan mitä sattuu :D Kannattaakos mun sitten tehdä siinä joku alkulämmittely?Ja mun on pakko saada tuolta sivulta yhdet housut…… :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta