Vertailukuvia taas :)

Tässä taas suht rajuja kuvia katseltavaksi :D ou-nouu…. :#

Ei näitä muuten kehtais näyttää, ellei ois jotain uutta matskuu mihin verrata :) Eli onneks on huomattavissa jonkin näköistä eroa joka kuvassa :) eniten ehkä olkapäissä, vatsassa ja kasvoissa :)

tammikuu 2012

huhtikuu 2012
tammikuu 2012
huhtikuu 2012

tammikuu 2012

huhtikuu 2012

marraskuu 2011

huhtikuu 2012



tammikuu 2012
nää oli ne tavoitehousut jos joku muistaa!
huhtikuu 2012
(kyllä vieläkin vähän puristaa, mutta nousi sentään ”jenkkakahvojen” yli jo)
2010 pullaposki :)

2012

25.1.2012

5.4.2021

Että sellasta! Ei mul muuta :)
Sara
sara

38 vastausta artikkeliin “Vertailukuvia taas :)”

  1. Upeeta! :) Sitä se säännöllinen treeni ja herkuista kieltäytyminen teettää. ;) Oon seurannu sun blogia alusta asti ja tiputtanut 8kg/2kk. Sun blogi on niin motivoiva, kiitos, että kirjoitat tätä ihanaa blogia!

    • Totta! säännöllisyyn ja selkäranka kun löytyy niin pääsee eteenpäin! :) kiva että tykkäät blogistani! :)

  2. Hei waude ihan mielettömän upeeta, mahtavaa!!! Oon myös seurannu sua melkein alusta asti ja oot kyllä todellinen idoli tässä mun elämäntaparemontissa kun paahdat vaan menemään ku höyryjuna! Kiitos myös että postailet niin usein. Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä! :)

    • jeejee :) joo nyt ei kyllä oo aikeita lopettaa kesken tätä hyvin alkanutta taivalta, että kyllä motivoi, kun näkee tuloksia! :)

  3. Vau, aivan mielettömän upeet tulokset. Kehtaatko sanoo, millä painoilla treenaat esim noita makeita olkapäitä?

    • kiitos :)teen olkapäitä suht kevyillä painoilla, esim pystypunnerrus käsipainoilla tulee tehtyä 8kg painoilla ja vipunostot 6kg painoilla :)

  4. Ei vitsi miten noissa sun käsissä huomaakin sen eron!! Vatsa on kyl kans mahtavas kunnos! Upeeta ja oot kyl todella kaunis! Niin se vaan menee, et ilman kovaa työtä ei tuloksiakaan saa!

  5. Vitsi tuo selkäosasto näyttää makealta, muita osastoja toki väheksymättä :D Tuo kyllä motivaatiota omaan harjoitteluun vaikka vielä semmoisia mikkihiiritreenejä teenkin mutta jostainhan se on aloitettava :D

  6. Tosi upeita tuloksia ! :) Voisitko tehdä joskus postausta sun vatsalihastreenistä, miten treenaat vatsoja, kun se on noin hyvässä kunnossa ? :)

  7. Pakko kyllä sanoo tähän väliin, ärsyttää että monet äidit valittavat jatkuvasti siitä että raskauden jälkeen ei MITENKÄÄN voi päästä tyyliin tuosta siun ylemmästä tavoitehousut-kuvasta tiukempaan kuntoon. Ai ei vai? Nyt tekis mieli näyttää sun vertailukuvia niille kaikille ja sanoo ai eikö perkele pääse, eiköhän se oo vaan omasta tahosta kiinni!Ja kiitos muutenkin tosi tsemppaavasta blogista :) mahtavia tuloksia oot saanu aikaseks, oot kyllä tosi sisukas mimmi vielä äidiksi! Miehes on niiin varmana ylpee susta ;)~JJ

  8. Oi ihana sinä! :) ja siis onhan se vaan totta, Jutta Gustafsbergin sanoja lainatakseni, että ”ei kukaan niitä karkkeja ja pullia sen äidin suuhun kaada” :)Eli äiti pystyy myös kieltäytyy herkuista ja urheilemaan ihan siinä missä muutkin :) Niin se vaan on :D Se on kiinni asenteesta ja tahdosta. Jos jotain tahtoo, niin sen eteen tehdään töitä :)Ja kiva kun viihdyt blogissani :) Ihana kuulla että blogini tsemppaa ja motivoi niin monia :)Ihanaa kevättä sulle :)

  9. Upeaa tulosta! tsemppiä treeneihin! Kiva blogi, käyn hakemassa tsemppiä täältä kun samat tavoitteet mielessä :) Ois kiva jos laittelisit paljonko on painoja salitreenissä :)Ihanaa treenin täyteistä kevättä!:)t. Tiina

    • heippa! kiitos, ja kiva kun viihdyt! laittelen jossain vaiheessa jotain painojakin ylös, kiitti vinkistä ;)

  10. Hei aivan upeita muutoksia!! Mua kiinnostaa toi sun masus kauheesti, ku mulla on samanlainen nyt, mitä sulla oli ennen. Miten tän saa tollaseks sileeks ja timmiks? Oon ruvennu juoksee ja tekee kahvakuula ym. lihaharjoituksia kotona. Yritän lopettaa herkut. Sä kävit jossain vartalonmuokkaushoidossa? Silläkö sait ihon paranemaan vai onko se vaan urheilulla ja ruokavaliolla? Haluaisin vielä joskus bikinit päälle!

    • moi. ruokavalio vaikuttaa paljon siihen vatsaan. ennen mun vatsa oli kokoajan turvoksissa ja iso, nyt tuntuu että se on kokoajan ”litteä” vaikka on siinä vieläkin rasvaa ja raskausarpia. pitkän työn tulosta se on. eli vatsa jumppaa vaan, aerobista ja ruokavalio kuntoon! :) se vatsahoito jossa kävin, olisi ollut tehokasta, jos olisin jatkanut pitempään. kävin vain muutaman kerran hoidoissa, mutta kyllä tuntui että raskausarvet hälveni, ja iho kiinteytyi vähän. mutta treeni ja ruoka on se tärkein, kun ne on kunnossa, alkaa vatsakin pienentyä :)

  11. onks sul iho kiristynyt? mua huolettaa ettei iho kiristy vaikka kuinka jumppais :( sul näyttää kyl kuvissa nii sileeltä toi iho. Terv. anonyymi ylempänä ;)

    • moi. juu on kiristynyt, mutta ei ole vielä semmoinen niinkuin haluan. eli on vielä jonkin verran löysää :/ kaikki aikanaan :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta