Aamulenkki, my best friend

Taas oli kello herättämässä 05.30, joka on kovin outoa, ku en ole edellisen 2 vuoden aikana herännyt herätyskelloon, koska olen ollut lasten kanssa kotona. Lapset herättää sit kun on aika nousta :) Mutta vaikka nousen sängystä silmät ristissä, ja meinaan tippuu vessanpöntöltä ku oon niin väsynyt, niin kyllä toi aamulenkki tekee ihmeitä. Jo viimeistään se raikas ilma joka tulee sua vastaan ku avaat kotioven, herättää sut! Ja sit ku saa viel puristettuu kaiken irti lenkillä ja palaa kotiin, niin on voittaja fiilis! :)
Olinkin jo eilen illalla salilla tekemässä jalkat, koska tuli taas pienoisia muutoksia viikon suunnitelmiin. Se on mentävä AINA silloin treenaamaan ku pääsee. Välillä ajattelen kateellisena sitä, miten sellaisen ihmisen jolla ei ole lapsia, on helpompi harrastaa ja käydä treenaamassa, kun ei tarvitse huolehtia siitä et missä ja miten lapset viettää aikansa sillä aikaa, mutta kaikki on vaan järjestelykysymyksiä, ja niistä selvitään jos halutaan selvitä. Mulla on maailman ihanimmat lapset enkä vaihtais päivääkään niiden kanssa pois.
Onneks meidän taloudessa on 2 aikuista niin se vähän helpottaa. Mä kun tein eilen sen jalkatreenin, niin mun mies pääsee tänään lautailemaan töiden jälkeen. Järjestetty! :) Tosi paljon meillä perheen isi on lasten kanssa töiden jälkeen ni mä pääsen käymää salilla, ja se on mun mielestä hienoo, ja oon siitä kiitollinen. Ja onneks meillä jää myös aikaa olla keskenäänkin, et ei ne päivät aina oo ”läpsystä vaiho” -meiningillä :)

Eilen illalla jäin siis töiden jälkeen viel jumppaamaan jalat. Terhi tuli kkans treenaa, ja oli aika rankka treeni. Mietittiin että miten me ikinä juostaan seuraavana aamuna :) Mutta hyvin sekin meni :)

Reidenkoukistus maaten

Pohkeet
Pohkeet

Sivuvatsat

Sivuvatsat
Minä ja Terhi

Kyl taas jo jalkaprässin tai alkelkyykkyjen kohdalla tuli sellanen yrjö olo, mutta se menee aina nopee ohi, ja sit tulee sellanen olo et ”Damn i love it!” :) En mitään muuta harrastais mieluummin! Oon ihan koukussa! :)

Tänään ohjelmassa kotoilua vaan. Keskimmäisellä lapsellamme on ilmeisesti vuorostaan vesirokko joten hän ei mene päiväkotiin, ja illaksi mies menee sinne laskemaan, niin ollaan vesirokkopotilaan kanssa kotosalla :)
Nyt kaunista keskiviikkoa kaikille,
ja aamukahvin keittoa!

Sara

sara

9 vastausta artikkeliin “Aamulenkki, my best friend”

  1. Moi! Kiitos taas tsemppaavista jutuista, innolla luin kaikki tekstit putkeen, kun en ole viikkoon päässyt lukemaan blogeja reissun takia. Kiinnostais vielä tietää, mimmosia välipaloja sun ruokavalio sisältää? Itellä noi perus aamupala-lounas-päivällinen-iltapala setit on suunnilleen hallussa, iltapalana yleensä rahkamössö eri variaatioilla. Niin ei rahkaakaan oikein välipalaks sitten enää innosta syödä. Syötkö esim. hedelmiä miten paljon? Vai onko noi proteiinipirtelöt ja dietmixit sulle jokapäiväisiä välipaloja? Kiitos jos viittit vastata! Esim. just ruokailus ennen treeniä kiinnostaisi myös. -Sheldon

    • Kiva että viihdyt blogissa, ja että on lukemisen arvoisia juttuja :D Välipalana mulla on yleensä joko rahka ja omena tai omena voi olla vaik päärynä.. tai sit vaik raejuustoa,siemeniä ja tomaattia.. tai vaikka valkuaismunakas ja avokadoa.. niitä on monia vaihtoehtoja, tuossa muutama. mutta kunhan myös välipalalla olisi proteiinia sekä hiilarit ja rasvat. sit tosta ruokailusta ennen treeniä, että se riippuu aina vähän siitä että monelta pääsen treenaamaan. mutta aina ennen treeniä hiilariruokaa. jos tiedän et pääsen aamulla, niin syön ainankin tuntia ennen runsaan suolaisen puuron ennen treeniä. ja treenin jälkeen palkkari, ja n. tunnin päästä ruoka, josta 200kalorii tulee hiilareista. ja illal jos treenaan niin ennen treenii taas hh ruoka ja treenin jälkee palkkari ja iltapalarahka :) on tää vähän säätämistä kun ei oo säännölliset treeniajat, mutta ehkä mä saan sellaisetkin joskus :) niin ja noi dietmix jutut ei enää kuulu mun ruokavalioon :) kaikki tarvittava otetaan puhtaasti vaan ruoasta :D enemmän toi rahka-hedelmä-pähkinä setti täyttää muutenki mun vatsaa ku 1 patukka :D vaikka hyviä ne onkin :P slurps :)

  2. Mua kiinnostais semmonen pikku juttu, että kuinka usein käyt suihkussa? :D Kun kuitenkin harrastat liikuntaa aamulla ja illalla ja vissiin välillä päivälläkin? Tää on semmonen asia mitä itse en oo saanu järkeiltyä toimivasti, koska en kuitenkaan montaa kertaa päivässä haluaisi suihkussa käydä :D Ja oot muuten tosi tsemppaava teksteilläsi ja selvästi näkee muutoksen! :)

    • ihanaa kun muutkin näkee muutoksen :) kiitos kivasta viestistä. Eli käyn aina suihkussa kun tuun treenaamasta. aamulenkin jälkeen ponnarilla tukka kiinni ja pika kastautuminen, ilman tukan pesua. ja sama aina salitreenin jälkeen. päiväl jos käyn kävelyllä ja tiedän et muutaman tunnin päästä meen salille, niin en välttämättä käy suihkus, mutta käytännössä niin, et aina kun on hiki, niin meen suihkuun! :) tukan pesen jokatoinen ilta, et siihen ei mee aikaa :)

  3. Moi. Näköjään teet sivuvatsoja samalla tavalla kun minä. Ootko kokeillu ottaa painoja tuohon mukaan?Ite alotin 5 kilon levypainon kans ja nyt jo 10 menossa :D suosittelen! Tissien päälle vaan paino ja kaksin käsin kiinni, ni jopas tuntuu!

    • heip. en oo kokeillu viel painojen kanssa, ku ilmankin on aika tappoo kun oikein vebnyttää sinne alas asti. painot mukaan luettuna, olisin varmaan ihan dead jo 5 vatsan jälkee :D mutta kyl varmaan joskus täytyy kokeilla, sit ku vatsat alkaa olee terästä ;)

  4. Haha naurahin tolle pönttö jutulle xD Ja mahtia miten hyvin tein taloudessa toimii asiat :) Mutta onko ollu niin rankat treenit että kädetki tärrää ku sulla on nyt vaikka kuinka monta kirjotusvirhettä, ku ei sulla yleensä ole. Kiire ollu kokkaamaan yms? Tykkään niin sun blogista <3

    • hahaha :D vähän mä nauroin! :D joo itsekkin huomasin noi kirjoitusvirheet kun olin jo julkaissut :D eikä oo ollu ees käsitreeni joka ois voinu haitata :D johtuu varmaa näistä mun uusista kynsistä ;) hihi. ihana kun tykkäät <3 jeejee leena!!!!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta