Hemmottelua

Nyt kun pääsin kuluneella viikolla tavoite painooni, niin ajattelin että nyt on aika hemmotella itseäni!
Vähän niinku palkinto hyvin tehdystä työstä.
Tässä vähän hankintojen ja hemmottelun saldoa :)

Ihanuudet! Oon ihan in laaav! <3

Uudet räpsyt <3

Mun kulta osti mulle uudet lasku kamat  <3

Ja mä ostin tuon ihanan Peakin flanelli unelman <3

Uusi korsetti toppi kesäksi 

Treenivaatteita ei koskaan oo liikaa!!!


Kotijumppahousut <3
Jo kerran ulkoilleet popot, hyvät oli <3
Semmosta hemmottelua :) Huomenna oiski sit rinta-hauis treeni ja töitä. Oon tosi tyytyväinen tähän vähäänkin tulokseen jota oon saanut treenaamalla aikaan. On mahtavaa nähdä itsensä peilistä hiukan erinäköisenä kuin 3kk sitten. Olokin on paljon itsevarmempi ja rohkeampi. Tykkään :)
Nyt nukkumaan. Öitä.
Sara

sara

5 vastausta artikkeliin “Hemmottelua”

    • tuo korsettitoppi on kirpputorilta, eikä siinä edes ole enää lappua että näkis mistä se ois ostettu joskus :/ mutta totta, ihana se kyllä on :)

  1. Hei Sara!Blogiasi on ollut kiva lukea. Kiinnostaisi tietää, että miten treeniohjelmasi ja ruokavaliosi on muuttunut sen jälkeen, kun aloitit Katarinan valmennuksessa? Haluaisin tietää, mitä hän lisäsi/poisti aiemmasta ruokavaliostasi ja miten hän perusteli näitä muutoksia? Lisäksi, miten treeniohjelmasi muuttui ja hänen perustelunsa tähän?Kiitos jo etukäteen ja tsemppiä treeneihin! :)

    • Moikka!Kiva kun tykkäät blogista.Eli..ennen katarinan ohjelmia mun ruokavalio oli proteiini painotteinen..eli en syönyt juurikaan hiilareita. Ruokavalioni oli ns. laihduttajan ruokavalio. söin n. 1000-1200kaloria päivässä joka oli vähän mutta pärjäsin hyvin ja paino tippui. se kyllä tosiaan saattoi myös polttaa mun lihaksia. Nyt ruokavalioni auttaa kasvattamaan lihaksia yhdessä treenin kanssa. Eli lisättiin reippaasti hiilareita ruokiin ja ateria kootkin vähän suureni. aluksi tuntui oudolta syödä niin paljon, ja pelkäsin että lihon, mutta kulutan kyllä ahkerasti, kun käyn 4 kertaa viikossa salilla plus aerobiset, joten on myös syötävä paljon :) treeneistä sen verran että hiottiin lähinnä mun suoritustekniikoita, ja lisättiin treeni kertoja. plus että katarina opetti miten kaikista pienmmätkin lihakset aktivoidaan, ja jännitetään liikkeen lopussa, jolloin lihaksen kasvu tehostuu. kaikkia pikku vinkkejä ja oppeja oon saanut ja oon tosi tyytyväinen että oon palkannut katarinan :) bodyfitneksessä haetaan kauniita pyöreitä lihaksia jotka saa aktivoimalla ne kaikista pienimmätkin lihakset. Treeneissä ei haeta painonnosto tekniikoita isoilla painoilla, vaan kevyillä painoilla ”kidutusta” ja lihasten venytyksiä :) tulipas vähän epäselvästi selitettyä, toivotaan et ymmärsit :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta