Mitä aerobista?

Hyvää huomenta kaikki!
Eilisen selkätreenin jälkeen on lavat ja kyljet vähän hellänä, ihana tunne ku tietää et on ollu reipas.
Kun tossa ykspäivä mietin niitä mun aerobisia treenejä, niin antakaapas ideoita ja vinkkejä, mikä aerobinen treeni on teistä kaikista kivointa? Tai ei sen ees tartte olla kivaa ”kivaa”, vaan tehokasta ja kunnon hikiliikuntaa :D Jumpista mä en niinkään tykkää, mut nehän ois varsin tehokkaita.. mitäs muita?

Aamupala

Sit tähän loppuun vielä haluun teille kaikille mammoille ja miks ei muillekkin, mainostaa ystäväni Mirvan uudehkoa blogia. Mirva synnytti juurikin kolmannen lapsosen ja on kovaa vauhtia jo suunnittelemassa paluuta kuntosalille ja bikinikuntoon :D
Tai semmoinen kunto sillä neidillä on kyllä jo nyt, kun ei synnytyksestäkään oo ku reilu 2 viikkoa ja se mamma on jo saavuttanut sen raskauden alkuvaiheen lähtöpainon! Hurja! :) Toisille toi synnyttäminen on ku yks pierasu, eikä jää mitää ylimääräistä ja me muut sit kamppaillaan niitten raskauskilojen kanssa jonkinaikaa :) Kukin tavallaan :)
Eli käykää tutustumassa Mirvan blogiin vaikka tästä!

Kohta lenkille ja illalla ois taas töitä. 
Sara
sara

15 vastausta artikkeliin “Mitä aerobista?”

  1. Jos et jumpasta tykkää (jäisit kyl koukkuun bodycombattiin :) ), niin meneeks spinning myös samaan kategoriaan? Siinä mennään paaaaljoooon tehokkaammin kuin jumpas, tai no vastukset pyörässä on tietty itsestä kii… Jumpas osa ohjaajista pitää taukoa tauon perään, ja tehot jääkin sit siihen…ja kun säkin käyt kuitenkin puntilla, niin mitään extra lihaskuntoja tunnin loppuun et tarvitse, ja jumpis loppuun tulee melkein aina jotain. Uinti on tosi tehokasta niinkuin Miltsi laittoi, mut ollakseen tehokasta, se vaatii taidon uida ainakin melkein oikein, muutoin niskat tulee kipeeks. Vesijuoksu vois olla hyvä vaihtoehto. Ja kohta kun saadaan lumet ja hiekat pois, niin rullaluistelu!!! Sitä mä odotan!! Hei ja asiasta miljoonanteen, miten teidän hääsuunnittelut etenee? Itsekin kesällä naimisiin menossa, ja samoja projekteja kropan ja häiden suhteen touhuilen…

  2. Kahvakuulatreenit ja toiminnallinen harjoittelu on ehdottomasti mun suosikkeja! Rasva palaa, kunto nousee kohisten, hapenottokyky paranee ja muskelit kasvaa..;) Pitää vaan opetella ekaks oikeat tekniikat ettei mee paikat hajalle, ja uskaltaa tehdä tarpeeks painavalla kuulalla. Esim. mä olin kahvakuulatunnilla tehnyt etuheilautuksia 12kg kuulalla n. vuoden ajan ja reilu kuukausi sitten aloin käymään toiminnallisella salilla, jossa mua rohkaistiin vaihtamaan kuulaa isompaan ja nyt etuheilautussarjat menee jo 24kg kuulalla. Ja muidenki liikkeiden kuulien painot on noussut n.50-100%.Mut joka tapauksessa toi kuulailu ja toiminnallinen harjoittelu on kivaa, kokonaisvaltaista ja tehokasta, ja erilaisia treenejä löytyy pilvin pimein! Suosittelen!:)

  3. Ite teen lähes kaiken aerobiseni crosstrainerillä. Jalat ei juoksuu kestä ja jumppia en voi sietää…

  4. Hölkkä/juoksu on parasta aerobista :)! Ite oon jääny koukkuun tässä vuoden sisällä. Ja vaikka vuoden oon käyny lenkillä niin vasta tällä viikolla otin musiikin mukaan ja taas löyty ihan uus ulottuvuus koko touhuun. Juoksulenkistä on kehkeytynyt ihanaa OMAA luksusaikaa perheelliselle. Tsemppiä projektiisi :)!

    • Moikka! :) Hyvin kulkee! nää viikonloput on aina vähän hektisempiä, ni ei ehi päivittelee :) huomenna käsi treeniä, ja päivittelyjä sit kan. mites sulla menee? kiva uus tukka <3

  5. Mä tykkään eniten kyllä kahvakuulailusta ja pyöräilystä! En kans noista jumpista niin oo innostunut.. Ja mulla on myös sulle näköjäs toi sama tunnustus :D

  6. Ei toi nyt antanu jostain syystä vastata suoraan tohon edelliseen kommenttiin. Pöh.Mut kiitos kehuista, itsekin tykkään uudesta lookista tosi paljon, oli jo aikakin päivittää tota latvaosioo elolle :)Treeni kulkee kans ihan hyvin, tänään kävin tekemässä 4treenin tälle viikkoa ja sit mietin sitä aerobista, elikkäs huhtikuun alusta alkaen rupeen tekemään sen aamuaerobisen 3-4kertaa viikossa tyhjällä mahalla. Ja pyrin pitämään niistä ruokailuajoista kiinni. :) Jäädään odottamaan tuloksia!

  7. Hei! Tuo mansikkapilvi-blogin kirjoittaja (hyvä ystäväni) vinkkasi mulle tästä sun blogista. Tosi kivaa luettavaa ja hienoja tuloksia sulla! Tohon aerobiseen, niin kantsii tutkailla HIIT (= High Intense Interval Training) juttuja netistä, ite alotan vkon 14 alusta sen..ja jo jänskättää. Tuloksia pitäis tulla nopeasti, mutta aika kova homma ilmeisesti :/ mulle siinä tärkeintä että voi tehdä periaatteessa miten tahtoo ja vaan kolmesti viikossa.Terv.http://kirsikka-kukka.blogspot.com/

    • Moi! Kiva kun tykkäät lukea! :) Ja kävin lukemassa HIITistä, ja aijon myös kokeilla! oli tosi mielenkiintoisen kuuloinen juttu :D kiitti vnkistä ;)palaillaan! :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta