Ruokapäiväkirja kuvina

Lukijan pyynnöstä teen päivitetyn version mun päivän syömisistä, ja kuvia tietty myös :)

Tänään on vielä oksennustaudista ”toipumis” päivä, eli ei salia, niin on tässä ollut hyvin aikaa napsii kuvii ja kirjottaa blogii. Vei toi yrjötauti multa muuten nesteitä reilun kilon..pikkuhiljaa ku pystyy syömää niin tankkaan kaiken menetetyn takas :) Salille vasta sunnuntaina, se oli valmentajan käsky! :) Ja sitähän totellaan!
Aamupala:
klo 8
puuroa
vehnäleseitä
raejuustoa 
mehukeittoa
öljy
kahvi
Lounas:
klo 11
kanaa
salaattia
parsaa / muita kukkavihanneksia
avokadoa
Välipala:
klo 14
rahkaa
omenaa
manteleita
Päivällinen:
klo 18
paistijauhelihaa
parsaa / muita kasviksia
proteiinipastaa

Iltapala:
klo 21
rahkaa
marjoja
Tiistaina kävin salilla siis tekee selän ja hauiksen…
….eikä ollu viel tietookaan oksennustaudista. Illalla sit just ennen nukkumaan menoa alko yrjöttää vaan ihan kamalasti ja yö menikin valvoessa, kun ei pystyny olee aloillaan sängyssä, ku joka asennossa oli paha olo. Keskiviikko päivä olikin yhtä h*****tiä, ku olin Lilyn kanssa kotona koko päivän. En pystyny evääkään liikuttaa ja kattelin sohvanpohjalta ku neiti pisti menee. Meillä oli loppupeleissä kaikki keittiönkaapit levitetty keittiönlattialle kokki leikkejä varten, lehdet revitty laatikoista, sohvatyynyt pomppulinnana, pulkka raahattu varastosta ja kaikkea muuta kivaa… Kämppä oli kun kaaos, sen verran kuuntelin ja kattelin menoa et mitään vaarallista ei pääse sattumaan… olin ihan kuollut.. 
Olohuoneessa näytti tältä. Ja neiti tyytyväisenä lukee sisustus lehtiä :D
Loppuun vielä päivän piristys, sivuprofiilin muutoskuvat -3kk :)
Marraskuu 2011 ja Maaliskuu 2012
(pylly katoaa ja muutama tatskakin näköjään tullu tehtyy tossa ajassa)
:)

Ja pahoitteluni tosiaan vielä noista eripari alusvaatteista, toi aloituskuva ei ollu tarkoitettu ikinä netti materiaaliksi, mutta eipä oo tullu tuolta ajalta otettuu muitakaan kuvia, ni siks näin, ja onhan se kiva et uusissa kuvissa on samat kledjut päällä, niin on helpompi erottaa muutos :)
Ja jättäkää kysymyksiä kommentteihin, ihan mitävaan, jos mieleen jotain tulee, niin teen ensviikolla postauksen pelkästään niistä kysymyksistä vastauksineen :)
Sara

sara

15 vastausta artikkeliin “Ruokapäiväkirja kuvina”

  1. Upeaa miten olet kehoasi muokannut! Tuloksia on tullut hyvään tahtiin. Paino putoaa hienosti.Tätä sinun blogia mielenkiinnolla seurailen ja myös itse yritän kovasti kiintyetymistä ”harrastella” ;D Paino on ja pysyy samassa… jotain pielessä tai sitten lihakset kasvaa :D (tuskin näin lyhyellä aikavälillä). On hyvä kun on valmentaja kuka ”käskee” – toisin kuin minulla.Leppoisaa toipumispäivää!Ja hyviä treenejä sen jälkeen!

    • heippa. sorry ku on kestänyt vastata :)nyt on parannuttu ja olo on mainio! treenit maistuu, samoin ruoka! ja kiva kun viihdyt blogissani!!! tsemppiä sullekkin jatkoon, mä käsken täällä nettipiuhojen toisessa päässä sua treenaamaan ahkerasta ;) hihi

  2. Kysymys: Mitä teet sillon kun iskee ihan kunnon makeanhimo, ja kaapissa on suklaata tms? Miten vältät repsahtamisen?

  3. hih nauratti tuo kommentointi noista vaatteista :) mut joo hienosti oot päässy alkuun :) tai vauhtiin;) mahtia.. ookko millon ilmeisesti kisoihin tähtäämässä??

    • moikka! sori kun kestänyt vastata. oli tyo kysely postaus ja osaan kysymyksistä vastasinki sinne, mutta osa jäi huomaamatta. mutta nyt siis vastaan, eli joo, kisat ovat tähtäimessä, mutta sen näkee oikeastaan vuoden päästä vasta että milloin. ensi talvena katsotaam mun kunto ja kehitys niin sit on helpompi sanoo et millon kisaamaan. kisoihinhan en mene ilman lihaksia ;) eli voi olle et menee tovi ennen kun mut siellä lavalla näkee :P

  4. Moicca! Kysyisin sulta tuosta ruuasta, eli miksi aamupalaksi puuroa ja illalla rahkaa? Onko näitä kukaan selittänyt, kun ohjeet on antanut? Mä oon aina tätä ihmetellyt, sil mulla ei puuro pidä nälkää ollenkaan (ja siksi sitä tuntuu typerältä syödä aamuisin), ja sit illalla mä tarvitsisin hiilareita, jotta nukun yöllä paremmin (ja siksi tuntuu typerältä vetää rahkaa) :)

  5. Kun sulla on aika paljon noita tatuointeja, niin onko niistä kisoissa haittaa, ajatellen lähinnä lihaserottuvuuden näkymistä? Onko valmentajasi kommentoinut asiaa mitenkään?

  6. joo juteltiin noista kuvista, ja ne ei haittaa. ne saa hyvin meikattua piiloon jos tarvetta ja protanilla sit rusketus päälle, niin ne jää kyllä hyvin näkymättömiin. tietty aina parempi jos ei olis kuvia, mut valmentaja sanoi että ei noi mun tatuoinnit estä mua kehittymästä eikä kilpailemasta eikä sijoittumasta kisoissa. Bodyfitnessissä katsotaan se kokonaisuus päästä varpaisiin; yleisnäkymä eli kasvot, meikki ja hiukset, symmetrinen olemus eli ihon kiinteys, kunto ja sävy, se miten kannat itsesi lavalla, lihasten muodot ja se kuinka urheilullisen näköinen kilpailija on :) että jos tuo paketti on kunnossa kun lavalle astuu, niin ne tatskat on tossa vaihees aika pikkuseikka, eikä ne estä lihasten erottuvuutta.. toki eriasia ois jos kroppa ois ihan tukkoon lyöty, onneks oon toistaiseksi pysynyt järjissäni, ja kuvia on ripoteltuna siellätäällä :D hyvä kysymys kyllä, mietin tuota itsekkin alussa pitkään, kunne skatarinalta kysyin :)

    • En oo laittanut grammoja nyt noihin ruokakuviin, ku oon itse maksanut mulle laaditusta ruokavaliosta, niin en koe että se ois kovin fiksua sit jakaa sitä ilmaiseksi täällä muille :D ymmärrät varmaan :D mutta kaloreita menee päivässä n. 1700

  7. Moicca taas. Jäin pohtimaan noista sun ruuista yhtä juttua, eli miksi parsaa? :) Onko siinä jotain superia, jota munkin täytyis opetella syömään, sil yleensä oon sen nyppinyt aina ruuasta pois… onko syy vain se, että se sisältää yllättävän paljon protskui.

  8. Moikka Anonyymi :) olit laittanu mulle viestin ton kanan valmistuskesta, ja kännykällä sen luin, ja vahingossa näillä kömpelöillä kynsillä möhlin, ja poistin sen viestin. mutta toivottavasti et pahastu, ja näkisit tän vastauksen kuitenkin. eli mä keitän kanat mieluummin ku paistan. eli kiehautan veden ja heitän kanat sekaan. annan kiehua aika kauan, n. 10min, että on varmasti kypsää sit :)Ja Madde, oon aika varma että oon vastannu tähänki viestiin, mutta oonko senki poistanu :) eli joo parsa vaan sattuu olee yks mun lemppari kasvis ja totta, se sisältää paljon enemmän proteiinia ku muut kasvikset :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta