Diipa-daapaaa vaa…

Mies ja poika lähti aamusella arjen askarreisiin klo 06.30 ja me myöskin herättiin Lilyn kanssa ja lähdettiin aamulenkille. Sitten puol 8 maissa aamupuuro ja johan lähti päivä hyvin käyntiin.
Chattailin Ericalle että joskohan ois tälle päivälle jotain erikoista tekemistä, ja me päädyttiin shoppailee ja lounastelee :) Hmm.. ei niin erikoista :)

Lounastelujen jälkeen Erica lähti reippaana salille ja mun oli kiire kotiin laittamaan Lilyä päiväunille.. no kävi niinkin kivasti et neiti nukahti autoon kotimatkalla, nukku varmaan 6min, ja sit ku kannoin sen kotiin ja omaan sänkyyn ni ei sit enää nukuttanutkaan.. Siinä sit koko loppupäivä tuli kuunneltuu sellasta väsy-kiukku-kitinää..joka vaan paheni kun muu perhe saapui kotiin. Kaikilla tais olla tänään vähän hapokkaampi päivä.
Iltasella kävin Erican luona maistelemassa Erican mainostamaa herkullista mansikka-valkosuklaa prodejauhetta <3 Oli aika nam! Höpistiin niitä näitä (lue: FITNESS juttuja) ja suunniteltiin sitä sunnuntain Biancaneve shopping daytä :) Löydettäisköhän me omat biksut? Tai ees biksu kangasta ja strasseja <3 Oon jo suunnitellu minkälaiset kisabikinit mä haluan.
Mutta nyt meen nukkumaan, ajatukset ei toimi.. Ja koska aamulla on aikanen herätys salille ja sit ois taas töitä. Kauniit unet kaikille.. ZZzZzzzzzZZz….
Tän päivän ostos, shortsit :)
Sara

sara

3 vastausta artikkeliin “Diipa-daapaaa vaa…”

  1. Hei mitä toi proteiini noissa proteeinijuomissa oikein on? Oon miettiny palautusjuomien yms hommaamista, mutta koska oon kasvissyöjä ni noi vähän mietityttää.. Ja muutenkin, missähän vaiheessa tollasia kannattais ees alkaa ottamaan mukaan?

  2. Se palautusjuoman ottaminen sinne salille on tärkeää ihan siis jo pelkästään palautumisen kannalta koska se vähentää lihasarkuutta ja lihasväsymystä. On tärkeää saada heti treenin jälkeen varastot tankattua sinulle oikealla määrällä hiilareita sekä proteiinia. Itselläni oli juurikin käytössä Whey3 heraproteiinijauhe, johon lisäsin hiilarina vähän maltoa. Tällähetkellä en juo palautusjuomaa, vaan otan sen kaiken mitä palautumiseen tarvitsen, ruoasta. Uskon että sun kannattaa juoda semmonen palautusjuoma, tai mistä sä muuten otat sun proteiinit yleensä? :)

  3. No mä syön soijaa vähän eri muodoissa ja on muitakin papuja yms. Oon lisänny kananmunaa ja vähän kalaakin ruokavalioon, maitoakin juon, eli en ihan täysin kasvissyöjä kuitenkaan ole, mutta tuntuu, ettei protskut silti tuu ihan täyteen.. ilmeisesti tollasii on mun siis ihan turvallista ottaa, ei sisällä mitään sian lihaa tai jotain?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta