Räntää pakoon

päivä 4
Toinen päivä kun päivitän blogia! Huisia! :)

Vielä vähän eilisestä. Käyn ystäväni Erican kanssa melkein päivittäin lenkkeilemässä, ja eilen oli varsin makoisa lenkki, vaikka olikin räntää ja loskaa. Onneksi oon just ostanut uudet talvilenkkarit joilla kelpaa kulkea niin lumessa kuin loskassakin. Ericalla on sauvat välillä mukana, ja itsekkin pitäis hankkia, tälläsellä räntä kelillä on mukavampi vetää reipas kävely lenkki sauvojen kanssa, kun juosta. Kuivia kelejä odotellessa  :)


Minä ja Erica


                                                                                                                                                

Ja sitten tähän päivään. Vanhemmat lapset on koulussa ja tarhassa, ja me oltiin aamupäivä Lilyn (1,5v tyttäreni) kanssa kotosalla, kun ulkona on niin märkää. Aamulla kummipoikani kävi kylässä ja sit Lily menikin jo päiväunille. Ajattelin itsekkin ottaa nokoset, mutta päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja ajattelin testata yhden joululahjoistani. Toivoin ja sain mieheltäni lahjaksi UFC Fitness PS3 pelin. Move kapuloiden ja virtuaalisen valmentajan avulla jumppaaminen/pelaaminen oli hauskaa : ) Sopii siis näin suoja säällä koti treeniksi :)

    



Mun oma PT :)

                                                                                                                                  


Seuraavaksi olikin ruoka aika. 
Paistijauhelihaa, pakastevihanneksia, munanvalkuaista ja öljyt. Paljon vettä! Oon joutunu opettelee ton veden juomisen joskus, se ei oikeen uponnu litrakaupalla, mutta nyt se on ihan pala kakkua.
Sit aloin valmistautua salia varten. Räntää pakoon salin uumeniin :) Olis tehny mieli myös solkkuun, mut jätin sen enskertaan..
Tänään oli olkapää-ojentaja-rinta päivä, MUN LEMPI PÄIVÄ! Olkapäät <3 Ja toki vatsat myös. 
Oli hyvä sali, vaikkakin taisin olla hiukan hätänen. 45min treeni ja siitä 10min alukulämpö pyöräilyy.

Hikinen reipas Sara

Sit huppari niskaan ja palkkari naamaan 


Alle laitan nyt vielä mun tän hetkisiä LÖYSÄ-sara mittoja ja toivotaan että pian saadaan TIMMI-sara mitat viereen. Reidet ja lantio/takapuoli on mulle se haastavin osa-alue, ne kaipaa eniten treeniä. Eli: 

RY 90
VY 73
LY 104,5
MAHA 94
REIDET 62,5 ja 62,5
KÄDET 30 ja 30
                                             

  

Ja taas kello on vaikka mitä, lapset nukkuu ja mies pilkkii sohvalla, kai se on mentävä itekki nukkuu, huominen on taas touhua täynnä!

Sara

sara

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta